Agoda.com
Travelocity
eDreams
Snaptravel
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Ett lägenhetshotell där jag bott ett flertal gånger ! Stora fina, välstädade rum , enkel köksutrustning men har allt man behöver för enklare matlagning ! Restaurangen serverar god mat , kan rekommenderas ! Läget är perfekt , nära till allt !

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack 732annelis
Omdömet skrevs 11 november 2016

Ett lägenhetshotell med gångavstånd till sin egna strand. Det är även gångavstånd till alanyas centrum med nöjesutbud och basarområde. Lägenheterna är rymliga och ljusa. De flesta har även två stora balkonger. Trevlig och hjälpsam personal. Lägenheterna är utrustade med basic köksutrustning. Funkar bra för frukost och lättare måltider. Det finns en större livsmedelsaffär tre minuters promenad från hotellet.

Rumstips: Ett rum högre upp och på den västra sidan.
Datum för vistelsen: oktober 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Sören J
Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Gammalt hotell i østra delarna av Alanya,ikke långt fra stranden (10 min),personalen var bra, rummen stora med kølskap,standarden enkel,bra med varmvatten,kan anbefalles fall kraven ikke er før store.....

Rumstips: Roligt lungt
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Børje K J
Omdömet skrevs 10 september 2016

Bra läge på den östra sidan. Fint hotell med allt man behöver. Rent och fint varje dag av städpersonalen som var gulliga och trevliga. Bra och prisvärd mat i matsalen där servitören gav bra förslag av maten och bra rekommendationer. Det kändes som att inget var omöjligt utan allt kunde ordnas, hit kommer jag med nöje fler gånger.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Eva N
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Under bar mat och dryck och en bra service Man känner sig riktigt välkommen och många glada skratt när personalen spexar och dansar. De ser verkligen till så att du trivs. Går gärna dit igen. Tackar

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Maria A