Travelocity
Expedia.com12 US$
FindHotel12 US$
StayForLong24 US$
Omdömet skrevs 11 november 2016

Ett lägenhetshotell med gångavstånd till sin egna strand. Det är även gångavstånd till alanyas centrum med nöjesutbud och basarområde. Lägenheterna är rymliga och ljusa. De flesta har även två stora balkonger. Trevlig och hjälpsam personal. Lägenheterna är utrustade med basic köksutrustning. Funkar bra för frukost och lättare måltider. Det finns en större livsmedelsaffär tre minuters promenad från hotellet.

Rumstips: Ett rum högre upp och på den västra sidan.
Datum för vistelsen: oktober 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Sören J
Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Gammalt hotell i østra delarna av Alanya,ikke långt fra stranden (10 min),personalen var bra, rummen stora med kølskap,standarden enkel,bra med varmvatten,kan anbefalles fall kraven ikke er før store.....

Rumstips: Roligt lungt
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Børje K J
Omdömet skrevs 10 september 2016

Bra läge på den östra sidan. Fint hotell med allt man behöver. Rent och fint varje dag av städpersonalen som var gulliga och trevliga. Bra och prisvärd mat i matsalen där servitören gav bra förslag av maten och bra rekommendationer. Det kändes som att inget var omöjligt utan allt kunde ordnas, hit kommer jag med nöje fler gånger.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Eva N
Omdömet skrevs 2 september 2016 från mobil enhet

Under bar mat och dryck och en bra service Man känner sig riktigt välkommen och många glada skratt när personalen spexar och dansar. De ser verkligen till så att du trivs. Går gärna dit igen. Tackar

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Maria A
Omdömet skrevs 22 juni 2016

Vi bodde 4 i familjen i en tvårums lägenhet."Barnen" 25 och 30...men lägenheterna är super stora med 2 balkonger.Fantastiskt bra om man vill bo ihopa.Något slitna men vi de är så bra i storleken. Bra personal nära till allt.Stranden över gatan och det finns 20 30 eller flera om man promenerar vidare från staden hela vägen.Helt perfekt.Vi har bott här 2 år redan nu....

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack gosta98