View deal
StayForLong78 US$
Travelocity71 US$
FindHotel61 US$
Omdömet skrevs 9 februari 2018

Hotellet har ett bra läge och vi hade en jättefin utsikt, men tyvärr var personalen mycket otrevlig och ohjälpsam. Sängarna var stenhårda och obekväma. Det värsta var att jag blev fruktansvärt sjuk efter av att ätit buffén, Att hävda att detta hotell är 4-stjärnigt är ett skämt, jag har bott.på bed and breakfast med bättre standard

Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack 726salahc
Omdömet skrevs 9 augusti 2016

Vi var en familj med två vuxna döttrar som hade vars ett rum,
ett helt ok hotell med trestjärnig standard och möblerat i åttiotalsstuk.
bra frukost och några trevliga små katter som fick mat var dag av hotellet. mycket bra
ligger jättenära stranden och har gratis taxi till alanyas bästa restaurang, Mahperi,
samt 15 procent på notan om man bor på grand okan

Rumstips: under juni till och med aug försök få rum mot gatan för annars för varmt
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack anhi41
grandokan, General Manager på Grand Okan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2016

God eftermiddag anhi41,

Tack så mycket för din recension av din senaste vistelse på Grand Okan Hotel. Vi är mycket glada över att höra att du haft din familj semester och vi ser fram emot att träffa er igen inom en mycket snar framtid.
Vänliga Hälsningar,
General manager

Omdömet skrevs 4 januari 2016

Vi var 4 tjejkompisar som åkte på "partyresa" och det var vi i stort sätt ensamma om på vårt hotell.

+ Mycket svenskar på hotellet i blandade åldrar, fantastisk personal som hade hand om underhållningen. Stämningen på hotellet var verkligen kanon!

+ Bra poolområde. Man fick även låna badmadrasser och liknande från hotellet.

+ Fräscht hotell! Rummen var fräscha men lite små (smala), tycker dock inte att det gjorde så mycket för man fick utan problem plats 2 personer.

+ Bra wifi vid poolen

+ Läget var kanon. Nära stranden och restauranger samt shopping utanför hotellet.
10-15 minuters promenad för att komma till "centrum".

+ Vi hade både läst och hört att man inte fick ta med sig någon mat/dryck utifrån, vilket vi gjorde och det var ingen i personalen som klagade på det.

- Receptionspersonalen. Hade inte den servicekänslan och man kände sig jobbig så fort man skulle fråga något.

- Maten. Vi hade halvpension (frukost och middag) vilket i stort sätt var den enda besvikelsen. Utbudet var stort men inget att hurra för, fanns väl något som gick att äta på buffén varje dag.

Rumstips: Rum med havsutsikt, om inte så be i alla fall om att få bo på minst våning 2-3. (Annars har du en gågata precis utanför balkongen)
Datum för vistelsen: juni 2015
1  Tack Elin D
grandokan, General Manager på Grand Okan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2016

Good AFternoon Elin D,

Thankyou very much for your great review of your recent stay. My team and I are really happy to hear you enjoyed your holiday with us. We thank you for the positive points and we have noted the negative points to make sure we have more training in these areas.

We look forward to seeing you again in the very near future,
Kind Regards,
General Manager

Omdömet skrevs 26 oktober 2015

Väldigt fräscht hotell. Mycket fina rum, fint poolområde och bra mat (frukost/middag)Men ett perfekt läge nära Kleopatrastranden och 15 minuters promenadavstånd till Bazaren inne i Alanya centrum. Lite besviken på servicen av personalen i receptionen efter att vi förlorat några glas från rummet.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Jonny D
grandokan, General Manager på Grand Okan Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2015

Good Afternoon Jonny D,

Thankyou very much for your constructive comments regarding your recent stay at The Grand Okan Hotel.

My team and I are very happy to hear that you enjoyed your stay. I was unaware of the loss of your glasses. I would appreciate it if you would please write a mail to me to tell me what happened.

We do look forward to seeing you again in the very near future.

Kind Regards,
General Manager

Omdömet skrevs 9 december 2014

Mycket bra läge rummen så där städningen kunde varit bättre rummet snabbstädades ca kl 17 på em då man kanske ville duscha slappa och ha det skönt personalen inte direkt trevliga det finns betydligt bättre boende i Alanya

Datum för vistelsen: oktober 2014
Tack AnnOh858