Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 oktober 2022

Bokade detta hotell via expedia. Väldigt fint hotell med mycket trevlig personal. Finns mycket aktiviteter att göra på både dagarna & kvällarna. Goda drinkar i baren & god mat både i restaurangen & i poolområdet.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack 859zenaa
WhiteCityBeachHotel GM, Genel Müdür på White City Beach - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2022

Kära Zena;

Först och främst vill vi tacka dig för att du valde vårt hotell för din semester och för att du tog dig tid att utvärdera vårt hotell på TripAdvisor.

Vi är glada att höra att du trivdes på vårt hotell. Hela vårt team arbetar för att ge dig en oförglömlig semesterupplevelse.

Omdömet skrevs 26 september 2022

Blev bemött av jätte trevliga personal, kände mig verkligen välkommen. De blev som vänner tillslut. Maten var jätte god!
Om du vill åka till ett barn fritt hotell så är detta perfekt hotell.
Jag rekommenderar starkt!

Datum för vistelsen: september 2022
Tack K7818GJmerve_
WhiteCityBeachHotel GM, Genel Müdür på White City Beach - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2022

Hej Merve,

Vi är mycket glada att höra att du trivdes på vårt hotell. Hela vårt team arbetar för att ge dig en oförglömlig semesterupplevelse.

Dina fina kommentarer är den största motivationen för oss.

Vi ser fram emot att se dig igen i White City Hotels-familjen!

Omdömet skrevs 12 augusti 2022

Detta hotell har varit över förväntan väldigt bra. Allt från maten, servicen och rummet har varit perfekt. Kommer definitivt besöka detta hotell igen. Personalen på hotellet har varit väldigt hjälpsamma och trevliga, speciellt en person vid namnet Hasan som alltid hjälpt oss om det varit något vi behövt hjälp med. Väldigt mycket aktiviteter som gör att man inte har tråkigt på hotellet samt jättefin strand väldigt nära hotellet och mat och dryck som passar allihopa.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack zahras505
WhiteCityBeachHotel GM, Genel Müdür på White City Beach - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2022

Kära Zahra

Först och främst tack för att du valde vårt fina hotell och tog dig tid att skriva en recension om vårt hotell på TripAdvisor.

Vi är glada att höra att du trivdes på vårt hotell. Hela vårt team arbetar hårt för att ge dig en oförglömlig semesterupplevelse.

Dina kommentarer är den största motivationen för oss.

Omdömet skrevs 10 augusti 2022

Väldigt bra service och underbart bemötande i receptionen även ute runt om i hotellet.Väldigt frächa rum som varje dag blir städade tipp topp. Aktiviteter varje dag på hotellet som gör att man aldrig blir uttråkad även maten är fantastisk som passar allt och alla, rekomenderas starkt!!!!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack tahertc
WhiteCityBeachHotel GM, Genel Müdür på White City Beach - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Taher Hej;

Omdömet skrevs 25 juli 2022

Jätte bra service, god mat och bra aura! Väldigt nära till stranden och att det är barn fritt gör stämningen mycket bättre , se till att köra all inklusive för det är värt det jag lovar, 10/10 dunder resa

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack barskontof
WhiteCityBeachHotel GM, Genel Müdür på White City Beach - Adults Only, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2022

Dear Barskontof;

First of all thank you for choosing our lovely hotel and taking the time to write a review our hotel on TripAdvisor.

We are glad to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Our entire team is working hard to give you an unforgettable holiday experience.

Your comments are the biggest motivation for us.

We look forward to seeing you in the White City Hotels family again!

Regards,

Hotel management