eDreams
SPARA 8 US$
StayForLong
getaroom.com30 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Vi åkte 2 familjer och hade pratat med Ving och med hotellet om att få bo i närheten av varandra helst på samma våning! Det skulle de ordna :)! När vi kom dit var de överbokade så vi fick bo på 2 olika hotell :( !! Vår lägenhet hade de dessutom glömt att städa.Smutsiga lakan,garderoben trasig med dörren ställd mot väggen, bordet och en vägg var så klibbiga att när man torkade dem så fastnade trasan!! Vi kontaktade Ving och efter 3 dagar fick vi så byta rum och kom till samma byggnad som det andra paret :). Eftersom vi var 3 st i vår lägenhet så fick en sova i en av sofforna bra så men de norpade dynorna från den andra soffan så då fanns inget att sitta i förutom sängarna vi påtalade detta för killen i receptionen (en trevlig grabb) han lovade att fixa saken men inget hände, så en dag dök ägarens dotter upp och frågade om allt var till belåtenhet. Vi tog med henne till rummet och visade henne att dynorna till soffan saknades, hon sa att hon förstod vårt problem och detta skulle ordnas :). 2 veckor gick och kvällen innan vi skulle åka hem fick vi dynorna!! En av anledningarna till att vi bokade detta hotell var att det skulle va ett vuxen hotell men att barn kunde förekomma. Konstig beskrivning då de har barn pool, fotbolls spel och säkert 5-10 barn där hela vår semester som var 3 veckor. Dessutom har de en hund där som springer omkring och morrar på folk om inte ägaren är närvarande, bra om man gillar hundar mindre bra för de som är hundrädda. Hör till saken att vi varit i Alanya massor av gånger min fru ca 20 ggr och vet rätt bra vad man kan ha för förväntningar på de olika hotellen och det här är första gången som vi är riktigt besvikna!!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Lars H
Villa S, Konuk İlişkileri Müdürü på Villa Sonata, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2019

Dear Our Guest; Firstly, thank you for your interest and comments some periods may cause problems due to excessive intensity and we are considering all possibilities and options to solve these problems immediately. some of the problems about cleaning caused by the new staff in that department. We already take action according to your and some other commends and already changed that staf . we are deeply affected by the disruptions experienced by this event and we are very sorry. we focus on the issues you have specified.Also our mannager is very regretful becouse of forgetting your request about the room. Hoping to discuss for your positive new holiday experiences. Villa Sonata Team

Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Vi var här 3 Pers maj 19.
Blev väldigt väl mottagna av alla på hotellet,även lizzy hunden som var där och var snäll mot alla.
Vi älskade att vara här och återkommer mer än gärna!
Har inget att klaga på överhuvudtaget.låg nära allt i Alanya.
Tack till Ahmed ock alla andra för en underbar vecka!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 496j_rgena
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Fint litet pittoreskt hotell en bit upp på Kleopatraklippan i hjärtat av Alanya. Familjärt och omhändertagande. Nära till allt. Lugnt i området. Inga störande ljud. Fantastiskt utsikt över Tauruskedjan och delar av havet. Rummen rena och fina. Balkong mysig. Pool x 2 för bad och motion. Maten vällagad och god. Baren perfekt. Personal serviceinriktad och vänliga. Service dygnet runt.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Kakas K
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Har varit på många hotell här i Alanya men det här är det absolut bästa. En liten tuff backe upp men det är det värt. En taxi löser allt. Nära till havet och nära till det mesta. Personalen är helt underbar precis som maten och massagen. Rekomenderas starkt!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Idaa B
Omdömet skrevs 17 april 2018 från mobil enhet

Bokade detta till min son och hans flickvän då vi inte fick plats allihop i vår lägenhet. Mailade hotellet och fick snabba och trevliga svar. Hotellet var jättemysigt och låg högt upp mot borgen med fin utsikt över havet. Städerskorna gjorde alltid lite extra utöver den vanliga städningen med fina svanar av handdukar och blommor på sängarna. Mycket fint och gemytligt hotell!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack 424ulrikat