View deal
Booking.com23 US$
Expedia.com23 US$
FindHotel45 US$
Omdömet skrevs 3 juni 2019 från mobil enhet

Vi var här 3 Pers maj 19.
Blev väldigt väl mottagna av alla på hotellet,även lizzy hunden som var där och var snäll mot alla.
Vi älskade att vara här och återkommer mer än gärna!
Har inget att klaga på överhuvudtaget.låg nära allt i Alanya.
Tack till Ahmed ock alla andra för en underbar vecka!

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 496j_rgena
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Fint litet pittoreskt hotell en bit upp på Kleopatraklippan i hjärtat av Alanya. Familjärt och omhändertagande. Nära till allt. Lugnt i området. Inga störande ljud. Fantastiskt utsikt över Tauruskedjan och delar av havet. Rummen rena och fina. Balkong mysig. Pool x 2 för bad och motion. Maten vällagad och god. Baren perfekt. Personal serviceinriktad och vänliga. Service dygnet runt.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Kakas K
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Har varit på många hotell här i Alanya men det här är det absolut bästa. En liten tuff backe upp men det är det värt. En taxi löser allt. Nära till havet och nära till det mesta. Personalen är helt underbar precis som maten och massagen. Rekomenderas starkt!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Idaa B
Omdömet skrevs 17 april 2018 från mobil enhet

Bokade detta till min son och hans flickvän då vi inte fick plats allihop i vår lägenhet. Mailade hotellet och fick snabba och trevliga svar. Hotellet var jättemysigt och låg högt upp mot borgen med fin utsikt över havet. Städerskorna gjorde alltid lite extra utöver den vanliga städningen med fina svanar av handdukar och blommor på sängarna. Mycket fint och gemytligt hotell!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack 424ulrikat
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Vi bodde här i september 2015. Vi hade turen att få ett rum längs upp. Där hade vi utsikt över havet och en helt underbar solnedgång. Det lite negativa med detta hotell är att det är väldigt branta vägar upp till hotellet. Inget att rekommendera till människor som har svårt att gå. Annars ett trevligt litet hotell med närhet till det mesta i Alanya.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack Anders J