SPARA 19 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-06
Boka nu, betala på plats
Travelocity
eDreams
Trip.com72 US$
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Detta hotell är fantastisk med bra service så länge du är trevlig och inte ställer ti) med problem. Jätte god mat och smaskiga efterrätter däremot så fanns det bara en negativ sak och det var att det serveras ingen lunch utan bara frukost och middag annars var allt perfekt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Resort789828
İbrahim S, Yönetici på Riviera Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Dear Our Guest,
Firstly thank you very much for your nice comments and for choosing us for your holiday. We have also all inclusive and you can take a lunch in our hotel if you have all inclusive.
It was very pleasure to host you and ofcourse we want to see you again in Riviera.
Best Regards
Guest Relation

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra pooler och trevliga rum. Vi hade halvpension och det var super. Frukosten höjde verkligen vår vistelse, den e helt underbar. Fanns ngt för alla. Poolen var mysig och det fanns alltid plats eftersom man inte fick reservera platser med sin handduk. Det enda negativa var att det inte var servering vid poolen, förmodligen för att så många hade all inklusive. Vi gick på hamam och fick scrub och massage, det var toppen! Städningen på hotellet var bra och badrummet fräscht!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack rebeccan637
Omdömet skrevs 28 maj 2017

En ny 14 dagars vistelse i maj månad blev mycket trevlig sådan. Maten har lyft sig och framför allt middagarna blivit mycket bättre och mer omväxlande. Ett klart lyft! All inclusive är ett bra alternativ som köps på plats till betydligt
lägre pris än hos resebyrån

Rumstips: Välj rum med havsutsikt så får ni en stor härlig balkong på köpet.
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack perpar_10
Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Detta var 3:e gången här, och alltid lika tevligt. Personalen vänlig och gör allt för att du ska känna dig välkommen. Rummen rena och välstädade. Rena handdukar och lakan alla dagar. Stort urval på mat och superbt salladsbord.
Läget är perfekt då det ligger helt nära stranden. Vill man ha kvällssol så är b blocket, 4-5 vån bäst. Enda besvikelsen denna gång var att "Customer Relations" lovade ordna överraskning samt fördelsedagsbord åt oss, då maken fyllde år, men detta glömdes bort. Dock ordnade personalen i matsalen ändå fram blommor och champagne. Återkommer!

Rumstips: B block 4-5 vån, havsutsikt
Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Tina E
Omdömet skrevs 27 september 2015

Ett trevligt och rent hotell i närheten av Alanya parken och inom gångavstånd till kleopatra stranden. Bodde på hotellet med all inclusive i en vecka. Bra service, gästvänlig personal, jättegod mat och mycket fint inredda rum som städades dagligen. Det som drar ned på betyget är det begränsade snacks utbudet och mängden av solstolar i poolområdet.

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack 322kelvina