Kostnadsfri avbokning till den 21-03-05
Expedia.com54 US$
eDreams54 US$
getaroom.com64 US$
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra pooler och trevliga rum. Vi hade halvpension och det var super. Frukosten höjde verkligen vår vistelse, den e helt underbar. Fanns ngt för alla. Poolen var mysig och det fanns alltid plats eftersom man inte fick reservera platser med sin handduk. Det enda negativa var att det inte var servering vid poolen, förmodligen för att så många hade all inklusive. Vi gick på hamam och fick scrub och massage, det var toppen! Städningen på hotellet var bra och badrummet fräscht!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack rebeccan637
Omdömet skrevs 28 maj 2017

En ny 14 dagars vistelse i maj månad blev mycket trevlig sådan. Maten har lyft sig och framför allt middagarna blivit mycket bättre och mer omväxlande. Ett klart lyft! All inclusive är ett bra alternativ som köps på plats till betydligt
lägre pris än hos resebyrån

Rumstips: Välj rum med havsutsikt så får ni en stor härlig balkong på köpet.
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack perpar_10
Omdömet skrevs 7 oktober 2016

Detta var 3:e gången här, och alltid lika tevligt. Personalen vänlig och gör allt för att du ska känna dig välkommen. Rummen rena och välstädade. Rena handdukar och lakan alla dagar. Stort urval på mat och superbt salladsbord.
Läget är perfekt då det ligger helt nära stranden. Vill man ha kvällssol så är b blocket, 4-5 vån bäst. Enda besvikelsen denna gång var att "Customer Relations" lovade ordna överraskning samt fördelsedagsbord åt oss, då maken fyllde år, men detta glömdes bort. Dock ordnade personalen i matsalen ändå fram blommor och champagne. Återkommer!

Rumstips: B block 4-5 vån, havsutsikt
Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Tina E
Omdömet skrevs 27 september 2015

Ett trevligt och rent hotell i närheten av Alanya parken och inom gångavstånd till kleopatra stranden. Bodde på hotellet med all inclusive i en vecka. Bra service, gästvänlig personal, jättegod mat och mycket fint inredda rum som städades dagligen. Det som drar ned på betyget är det begränsade snacks utbudet och mängden av solstolar i poolområdet.

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack 322kelvina
Omdömet skrevs 9 september 2015

Ett enkelrum ut mot poolen, alltid välstädat, maten är helt ok. Närheten till havet och parken med alla fontäner gör att jag ofta återvänder. Och all personal speciellt roligt att de anstält flera unga tjejer.

Datum för vistelsen: september 2015
  • Restyp: Reste ensam