ZenHotels.com
1 053 US$
SPARA 58 US$
Travelocity
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell. Och underbar personal. Rekommenderas verkligen. Åker tillbaka maj 2020.kanonbra för barn. Hade all inclusive. Mycket god mat. Trevliga rum och rent och snyggt. Nära till det mesta. Bussar ner till stranden.

Tack tootsson
sunpark_hotels, Sahibi på Sunpark Garden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Dear Guest

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sunpark Aramis Hotel.

Sincerely,
Osman Erciyas
General Manager

Omdömet skrevs 4 januari 2020

Ett familjärt och mysigt Hotel.Vi har varit där 7 gånger!! Trevlig hjälpsam personal, god mat, minidisco och underhållning 6 dagar i veckan.Rent och fräscht.Nära till lång fin sandstrand och till Centrum.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack annlouisev3
sunpark_hotels, Ön Büro Müdürü på Sunpark Garden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Dear annlouisev3,

First of all, on behalf of my team, thank you very much for your nice and motivating comments and high rating.
Your comments are highly valuable for us.
It is a pleasure seeing you have enjoyed your stay and liked our service.
The all smartline Sunpark Garden Team is looking forward to seeing you again soon.
We hope you can join us in summer 2020 for 8th time and more...

Kind Regards,

Omdömet skrevs 2 oktober 2019 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med god mat riktigt bra personal som tar hand om barnen
Fina pooler med möjlighet att sola vid solstolar. Rummen var stora och fräscha och morderna.
Kan absolut garantera detta hotell på alla nivåer. All inclusive är fantastiskt att ha på detta hotell. Sängarna var sköna och städpersonalen var otroligt trevliga. Alla personal var trevliga och tillmötesgående.
Mini disco för barnen på kvällen och aktiviteter med uppträdanden.
Vi kommer definitivt åka tillbaka snart igen.

Tack Christiancgm
sunpark_hotels, Ön Büro Müdürü på Sunpark Garden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Dear Christiancgm,

Your comments are highly valuable for us.
It is a pleasure seeing you have enjoyed your stay and liked our service.

Please check out our web page sunparkhotels.com for 2020 offers.

Kind Regards,

Omdömet skrevs 30 september 2019 från mobil enhet

Lugnt och bra hotell.
Rent och fräscht, supertrevlig personal, snabb service om något saknades eller behövdes.
Smidigt med badbussen. Det lite avsides läget gjorde ingenting, bara skönt att ha lugnet omkring oss men ändå nära citypulsen.
Bra frukost.
Nackdel att det kostade 40€ om vi ville behålla rummet till kl 17 då vår flight gick sent på kvällen.

Tack Annelie W
sunpark_hotels, Ön Büro Müdürü på Sunpark Garden Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2019

Dear Annelie W,

Thank you for your kind words and for sharing your experience with other travelers
We are pleased that you enjoyed your holiday. We are looking forward welcoming you back in the near future.

Please check out our web page www.sunparkhotels.com for 2020 offers.

Warm Regards,

Omdömet skrevs 30 september 2019

Jättebra service på hotellet och väldigt bra personal. Det enda jag kan tycka var lite negativt var att man måste anmäla varje dag att man vill vara på stranden. För mig som är på stranden dagligen känns det tjatigt. Vill kunna anmäla det vid ett tillfälle.
Fräscha och välstädade rum med sköna sängar.
Läget tycker jag är bra då det är lätt att ta sig ner till centrum och även stranden,
Kan varmt rekommendera detta hotell.

Tack malincjanson

Dear malincjanson,

Thank you so much for your kind comments. We are really happy we have such nice comments from our guests. Hopefully we will welcome you again and be sure you will get the same good service from us.

Please check out our web page www.sunparkhotels.com for 2020 offers.

Warm Regards,