Agoda.com
Expedia.com42 US$
Travelocity42 US$
Orbitz.com42 US$
Omdömet skrevs 11 oktober 2016

Absolut den bästa personal som jag träffat på mina resor.
Hjälpsamma och tillmötesgående hela tiden.
Rent och snyggt över allt.
Frukosten va helt okej.
Rummen va så trevliga underbara sängar.
Köket bra utrustat.
Brödrost kaffebryggare och vattenkokare. Nytt porslin.

Datum för vistelsen: oktober 2016
4  Tack SusanneNaemie
Şevket B, Genel Müdür på May Flower Apart Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 juni 2017

Dear Susanne;

Omdömet skrevs 11 juli 2016

Bra läge 10 minuter till huvudgatan. nära en stor affär. 2 stycken pooler. Maten är helt ok . Ligger en riktigt bra resturang 50 meter från hotellet. Nära en taxi station om man behöver åka taxi.Personal är bara så hjälpsamma. På de hela kan man säga ett kanon hotell

Datum för vistelsen: september 2015
2  Tack nobbe_king

Dear Nobbe;

Omdömet skrevs 5 juni 2016

Vi besökte Hotel May Flower under den första veckan i maj månad 2016 och det var ingen direkt trängsel på hotellet. Vi hade inga större förväntningar av hotellet, men vi blev positivt överraskade då vi anlände.

Lägenheten var ganska ordinär, men utrustningen i det lilla köket gjorde oss glada!

Personalen på anläggningen var mycket hjälpsamma, och då menar jag på ett positivt sätt.

Omgivningen var hårt trafikerad och detta kan kanske för vissa upplevas som störande, men vi såg inte detta som ett problem utan det var ju det liv som råder där varje dag. När dörren till balkongen stängdes, då försvann ljuden.

Om vi skall ha någon kritik att framföra mot hotellet så kommer vi att rikta den mot de två hissarna. De var otroligt små, två personer fick plats men inte mycket mer. Det var helt omöjligt att få med sig sitt bagage in i hissen om man var två personer.

Datum för vistelsen: maj 2016
2  Tack Ola O

Dear Ola;

Omdömet skrevs 19 augusti 2015

Vi sov där en natt och när vi kom dit var personalen vänlig och bemötande.
Rummet var fräscht och där fanns husgeråd så att du klarade att äta måltider där.
Plus i kanten att de hade brödrost också.
När vi kom fungerade inte ett par lampor men inom 10 min var alla lamporna bytta av en trevlig personal.
Sängarna var ok men barnen fick ligga i fåtöljer som man bäddade ut och fick extrasängar. Dessa fanns i köket/matrummet/vardagsrummet och innebar att utrymmet minimerades när sängarna var utbäddade, lite tråkigt.
Där fanns små hissar på hotellet vilket innebar att man knappt kunde åka 4 i samma hiss.

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack PH_Ronneby

Dear Madam/Sir;

Omdömet skrevs 15 augusti 2015 från mobil enhet

Har varit på Mayflower 2 gånger. Är supernöjd med allt. Bra poolområde o personalen alltid redo att servera vad man vill ha. Kan inte tänka mej ett bättre hotell i Alanya. Familjärt och många återkommande gäster. Bra frisör oxå ☺.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Liz G