Omdömet skrevs 12 februari 2016 från mobil enhet

Hjälpsam personal, mysigt hotell, bra pris bra rum, bra läge. Mycket snälla och gulliga. Dock är maten som man kan köpa på hotellet ingenting att hänga i julgranen. Men vi trivdes massor här. Lungt och skönt. Passar nog de flesta.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack jfahlman
DamlatasElegant, Manager på Elegant Baronessa Apart Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2016

Many thanks for your review and we have been very satisfied to have you staying with us
atleast three times a year.

Omdömet skrevs 5 oktober 2015 från mobil enhet

Lägenheterna var relativt stora och förutom tre sängar fanns det även två bäddsoffor.
Personalen var fantastiskt trevlig och tillmötesgående och hotellets egna kock var ett riktigt proffs!
(Tips! Prova pepparsteken)
Det enda som drar ner betyget är städningen som var lite sisådär då och då.
Överlag kan jag dock rekommendera detta hotell!
Centralt, lugnt och nära till havet.

Bodde här: september 2015, reste med familjen
Tack Lejnaah
Omdömet skrevs 30 september 2015

Mycket bra ! Fina fräscha rymliga lägenheter, finns allt du behöver . sköna sängar. bra o trevlig personal , städades bra ! Vi trivdes och återkommer ! En bit att gå till stranden men det finns ju billig taxi om man inte vill gå några hundra meter , tar ca 20 min att gå till "östra " beachen om man fördrar den

Tips för att välja rum: Vi bodde på våning 4 , hiss finns
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Birgitta S
Omdömet skrevs 31 augusti 2015

Bodde på 3:e våningen tillsammans med en väninna i en lägenhet som var rymlig och bekväm. Ett stort plus för bra ljudisolering, tyst och lugnt på nätterna. Ett mindre poolområde med 2 små pooler varav en höll sig kall och svalkande då den låg i skuggan vilket behövdes då det var oerhört varmt ute och den andra lite varmare då den låg i solen. Personalen var vänliga men kanske något tråkiga, hotellrestaurangen/baren erhöll ett något begränsat utbud och man fick inte det där lilla extra som man annars fick på andra restauranger, t.ex en liten efterrätt eller snacks. Städningen var utmärkt och allt var rent och snyggt på hotellområdet.

• Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
1  Tack zuzan90
Omdömet skrevs 6 oktober 2014

Enkelt och familjärt. Lugnt läge med nära till allt. Vi var där i slutet på säsongen så det var inga ungdomar där och aldrig något väsen. Supertrevlig personal och helt okej rum med tanke på priset. 100 meter till minimarket där man köper frukostbröd. 5 minuters promenad till stranden,

• Bodde här: september 2014, reste som ett par
Tack Ann G