Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 195 US$/natt.

Grand Okan(Alanya)
  • Frukost ingår
Okan Tower Apart Hotel(Alanya)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
  • Precis vid stranden
Utopia World(Kargicak)
Omdömet skrevs 30 september 2015

Mycket bra ! Fina fräscha rymliga lägenheter, finns allt du behöver . sköna sängar. bra o trevlig personal , städades bra ! Vi trivdes och återkommer ! En bit att gå till stranden men det finns ju billig taxi om man inte vill gå några hundra meter , tar ca 20 min att gå till "östra " beachen om man fördrar den

Tips för att välja rum: Vi bodde på våning 4 , hiss finns
  • Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Birgitta S
Omdömet skrevs 31 augusti 2015

Bodde på 3:e våningen tillsammans med en väninna i en lägenhet som var rymlig och bekväm. Ett stort plus för bra ljudisolering, tyst och lugnt på nätterna. Ett mindre poolområde med 2 små pooler varav en höll sig kall och svalkande då den låg i skuggan vilket behövdes då det var oerhört varmt ute och den andra lite varmare då den låg i solen. Personalen var vänliga men kanske något tråkiga, hotellrestaurangen/baren erhöll ett något begränsat utbud och man fick inte det där lilla extra som man annars fick på andra restauranger, t.ex en liten efterrätt eller snacks. Städningen var utmärkt och allt var rent och snyggt på hotellområdet.

• Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
1  Tack zuzan90
Omdömet skrevs 6 oktober 2014

Enkelt och familjärt. Lugnt läge med nära till allt. Vi var där i slutet på säsongen så det var inga ungdomar där och aldrig något väsen. Supertrevlig personal och helt okej rum med tanke på priset. 100 meter till minimarket där man köper frukostbröd. 5 minuters promenad till stranden,

• Bodde här: september 2014, reste som ett par
Tack Ann G
Omdömet skrevs 26 augusti 2014 från mobil enhet

Vi var fem tjejer som bodde i en lägenhet högst upp. Rummet var fräscht, med två balkonger och fin utsikt över borgen i Alanya! Personalen var jättetrevliga och hjälpte oss med mycket utanför hotellet!

Minus var bäddsofforna som var väldigt hårda och att aircondition bara fanns i ett av rummen i lägenheten. Den turkiska aftonen hotellet anordnar var inte värd att betala ett enda öre för. Maten var inget speciellt och de hade modevisning av skinnjackor...

Men hotellet var som sagt bra och personalen jättetrevliga och hjälpsamma!

Bodde här: augusti 2014, reste med vänner
1  Tack Karlss0n
Omdömet skrevs 28 september 2013

Vi bodde i nästan två veckor på Baronessa och stormtrivdes! Rent, fräscht och fantastisk utsikt från vår fina balkong. Wifi på rummet, tyvärr lite "vinglig" men helt ok. Poolerna rena och fräscha och skönt svala... Kokplattan levde lite sitt eget liv, men den fungerade. Bäst var restaurangen och all underbar personal. Särskilt Aicha, den eleganta och superproffsiga receptionisten, medverkade till att vår resa blev till en härlig semester.

Tips för att välja rum: Be om ett rum mot gatan. Det är kanske lite mer livat med trafikljuden men ni slipper poolljuden och ekot som blir i loftgångarna mot gården. Dessutom får man underbar utsikt mot borgen!
  • Bodde här: augusti 2013, reste med familjen
2  Tack KWH1130