Kostnadsfri avbokning till den 21-10-09
Priceline46 US$
Agoda.com46 US$
Trip.com91 US$
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Vi betalade ca 10 000 svenska kronor per Person för en vecka med all-inclusive. På bilderna och flera av recensionerna så fick vi bilden av ett toppen hotell. Första som händer när vi kommer ner till poolen är att massa tomtar kommer och ska sälja på oss massage, tatueringar ect ect....När människor åker i väg på semester så blir de som djur de super till 6 på morgonen, de fyller tallrikarna med alldeles för mycket mat och blir allmänt grisiga det är den bilden jag fått av folk som tagit in på de här hotellet. Nu 4 dagen i rad har vi i knappt fått sova då det bråkas, festas och skriks fram till 6 på morgonen, trots att man säger till i receptionen känns det som man inte blir tagen på allvar. När vi fick byta rum fick vi en trasig säng sen får man dela på ett tunt överkast som täcke. Vill man ha ett till kostar det 4 euro. Maten är väldigt tråkig men gillar man fries, bröd och efterätter så kommer du älska det här hotellet. Har du någon form av allergi så kommer du inte kunna äta något. Då frukosten i stort sett består av bröd och någon risig äggröra. Vi har valt att gå ut och käka då de det är mycket bättre mat. Allt extra på hotellet kostar. Det som är bra med hotellet är gång avståndet till stranden, de nere vid spat och massage kvinnan. Förra året så var vi på ett all-inclusive hotell fast mer mot Antalaya och betalade exakt samma summa. Vilken skillnad från hotell till hotell. Ska man ta ett hotell i Turkiet ska man se efter 5 stjärninga hotell.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sofia K
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åkte ner på All Inclusive för första gången. Alla måltider vi åt var underbara. Kanonbuffeer varje dag. Kockarna o servicepersonalen helt fantastiska . Toppenbetyg från vår sida . Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack K7802NYjane
Omdömet skrevs 22 mars 2017

Mycket bra rum, det finns spa och gym. Läget är perfekt nära till strand och centrum. Personalen är fantastiskt trevlig och ger utmärkt service. Maten är utmärkt finns som regel flera varmrätter att välja på, salladsbuffén är otroligt fin. Poolen är bra.

Rumstips: Rummen åt öster är inte tycker vi är bättre då inte solen ligger på under kvällen.
Datum för vistelsen: oktober 2016
1  Tack Max K
Marketing T, Satış Müdürü på Tac Premier Hotel And Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2017

Lieber Max K,
vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen rundum gelungenen Urlaub in unserem Hause verbracht haben und hoffen, Sie wieder im Taç Premier Hotel & Spa begrüssen zu können.
Mit freundlichen Grüssen,
Ihr Taç Premier Team

Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Vi besökte hotellet i juni 2015 och tyckte att det var ett helt ok hotell. Fördelarna var framför allt läget med närhet till stan och Kleopatrastranden. Baren med utsikt mot gatan var också trevlig att ta en drink på.
Gymmet var helt ok men väääldigt varmt vissa tider på dygnet. Det var knappt någon AC på alls vilket gjorde träningen lite jobbig.

Rummen var fräscha och rymliga med gott om plats. Vi fick tyvärr ett rum med en väldigt liten balkong vilket gjorde att vi inte var där ute speciellt mycket. Lite synd...
En annan mindre bra sak var den enormt långa kön vid middagarna på kvällen. Vissa kvällar var det kö ända upp i trappan. Annars var maten helt ok med grillning utomhus vissa kvällar.

Poolområdet var bra och stort men lite svårt att få plats i solen eftersom hotellets olika byggnader gjorde att det blev skugga.
Men överlag helt ok hotell för det priset vi betalade!

Datum för vistelsen: april 2016
1  Tack Gabriella S

Dear Scherdin15,
Thank you that you have taken time to share you experiences about your holiday in 2015. We hope to welcome you again at Taç Premier Hotel & Spa to show you all the changes and developments we made in the last 2 years. It will be a pleasure for us to host you again in our hotel for a wonderful holiday with unforgettable memories.
With our best regards,
Your Taç Premier Hotel & Spa Team

Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Nära Cleopatra-beachen. Solsängar med parasoll 30 kr/ dag för hotellets gäster. Ordning och reda! Rummen jättebra och det är ryst trots nära till gata. Rent o snyggt. Inget att anmärka på vad gäller maten. Vin ska man undvika, smakar tyvärr vinäger.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack HelenVara
Aybüke Ö, Halkla İlişkiler Müdürü på Tac Premier Hotel And Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2016

Dear Guest;

Thank you for preferring our Hotel and for sharing your feedback. Your suggestions will be taken into consideration. We glad to see you again in our Hotel.

Taç Premier Family