2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com274 US$
Priceline274 US$
Travelocity190 US$
eDreams274 US$
Trip.com211 US$
Omdömet skrevs 14 juni 2022 från mobil enhet

Vi var nöjda med det mesta.
Maten var jättegod, kanske inte för mycket att välja men bättre det än att ha för många smaklösa maträtter.
All personal var tillmötesgående, Selma, en riktig ledare i restaurangen, Ekrem, arbetsmyra som fanns överallt, Hamza, som gjorde goda pannkakor och ägg till frukosten. Stort tack även till personal i receptionen, Murat och Mert för att nämna några. Städning på högsta nivå!

Hälsningar från Meliha och Armin Jujic

Rumstips: Det är inte tillåtet att reservera plats på stranden innan 9:30, så rekommenderar gå tidigt för att få första rad, och ta sen frukost.
Datum för vistelsen: juni 2022
1  Tack Mobile48349845735
Omdömet skrevs 12 juni 2022

Vart här ett par gånger men nu senast kände jag inte igen mig alls. Det var väldigt lyhört på rummet och det var väldigt högljutt i omgivningen från Cooks Club mfl. Detta hotell var mycket lugnare och finare tidigare när det var Marine som låg brevid. Jobbig tatueringsstudio mitt emot hotellet som tjatar varje dag trots man vänligt men bestämt sagt nej .Tveksamt om vi kommer återvända. Det mest positiva är läget på hotellet, dock är stranden lite jobbig med stenar och så när man ska gå i. Tråkigt också att inte poolbaren var öppen när vi var där.

1  Tack deejayalive
Omdömet skrevs 11 juni 2022

Mycket trevligt, perfekt med hotell på stranden! Jättefina och bra rum, och all personal är otroligt trevliga, serviceminded, och glada! Maten är jättebra, vi hade all inklusive och det var toppen! Hit åker vi igen!

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 408jeanettee
Omdömet skrevs 7 juni 2022 från mobil enhet

Här har jag bott säkert 6-7 gånger så otroligt nöjd med allt! Personalen är trevlig och otroligt mån om gästerna, rummen är alltid välstädade. Strandhandukar ingår liksom aircondition och saftybox. Allt är gratis. Jag har bara bra att säga om detta hotell. Vill man bo på ett vuxenhotell så är det detta jag skulle rekomendera. Ligger en lagom promenad från centrum. Kommer boka här igen känns som att komma hem ❤️❤️

Tack 5maritas
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Super trevlig och lösningsorienterad personal som fixar nytt rum då vi ville ha ett annat, tjejen o killen i receptionen gjorde sitt yttersta för o göra oss nöjda o glada under våran semester här, andra gången vi är hit och läget är supert,
Bra mat goda drinkar , rena och fräscha rum som är väl städade kommer fler gånger hit

Tack tobben977