5 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com274 US$
Priceline274 US$
Travelocity190 US$
eDreams274 US$
Trip.com211 US$
Omdömet skrevs 7 juni 2022 från mobil enhet

Här har jag bott säkert 6-7 gånger så otroligt nöjd med allt! Personalen är trevlig och otroligt mån om gästerna, rummen är alltid välstädade. Strandhandukar ingår liksom aircondition och saftybox. Allt är gratis. Jag har bara bra att säga om detta hotell. Vill man bo på ett vuxenhotell så är det detta jag skulle rekomendera. Ligger en lagom promenad från centrum. Kommer boka här igen känns som att komma hem ❤️❤️

Tack 5maritas
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Super trevlig och lösningsorienterad personal som fixar nytt rum då vi ville ha ett annat, tjejen o killen i receptionen gjorde sitt yttersta för o göra oss nöjda o glada under våran semester här, andra gången vi är hit och läget är supert,
Bra mat goda drinkar , rena och fräscha rum som är väl städade kommer fler gånger hit

Tack tobben977
Omdömet skrevs 23 maj 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt , rent med estetisk inredning, bekväma sängar och professionell personal, stationerat direkt på playa hotell. Personalen tar hand om gästen från första ögonblicket tills att du lämnar hotellet. Cheferna går runt och ser till att du ska vara nöjd och få det som du önskar dig.
Maten är som på bästa restaurang alltså underbar.
Ni måste åka dit.

Tack Fearless369667
Omdömet skrevs 16 maj 2022

Jag och min fru bokade en vecka med all inclusive på Sunprime Alanya beach och vi tog ett rum med havsutsikt rum 334 vilket var ett av hotellets bästa rum! där städerskan var helt fenomenal med vikta handdukar formade som svanar och hjärtan med blommor. Servicen var jättebra med trevlig och hjälpsam personal speciellt på beachen där Ali och Ecko jobbar med att serva gästerna med öl och drinkar och snacks. Servicen i restaurangen är kanonbra speciellt tack till Selma och resten av personalen.
Vi tog All inclusive vilket vi ångrar för det var en buffé menu som inte alls var bra det var typ samma mat varje dag och mat som var slut när vi och andra gäster kom! och endast 3 st drinkar att välja mellan. Så vi gick ut och åt på Restaurang ute på stan ett par gånger istället.

Rumstips: Välj ett rum med havsutsikt vi förbokade hemifrån rum nr 334 vilket har en vidunderlig utsikt över Cleopatra stranden och Borgen
Tack Kenneth F
Omdömet skrevs 15 maj 2022 från mobil enhet

Som alltid trevlig personal och direkt på stranden. Måltiderna var ok men de har dragit ner väsentligt på frukost, lunch och middag. Förstår att de måste se över alla kostnader tills de fått ett stabilt flöde på gäster.
Nära allt och renligt

Tack Kenneth G