Tripadvisor
Alanya
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket bra hotell med underbar, trevlig och hjälpsam personal. Bekväma rum som hålls oklanderligt rena av fantastisk städpersonal. Kvällsunderhållningen på grannhotellet hördes in på rummet, men den slutade senast kl 23 så det var inget som störde oss. Då hade vi balkongen direkt mot det hotellet. Rent och fräscht runt buffén som serverar all-inclusive maten. Maten var genomgående bra och vällagad. Jag kan absolut tänka mig att återvända hit.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack bennyl284
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2019

Dear bennyl284,

First of all I would like to thank you to for your positive comment. We are very appreciated with this.

Me and my team really want to welcome and serve you again.

Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Har varit här förut och stortrivdes. Mycket hjälpsam personal, fick mycket hjälp av personalen på hotellet i samband med Thomas Cooks konkurs. Det pratades om att dom skall renovera hotellet till nästa säsong. Det kan väl behövas. Vi stor trivdes på detta hotell super trevlig personal. Nästa gång vi skall hit så kommer vi att boka direkt inte via någon researrangör. Rekommenderar detta hotell, kommer gärna hit igen.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack ztam

Dear ztam;

Me and my team really want to welcome and serve you again.

If you need any help for your holiday, please do not hesitate to contact to me.

Omdömet skrevs 14 september 2019

Otroligt trevlig och kunnig personal. Rent och fräscht i sviterna och allmänna utrymmen. Ingen personal som "pestar" med en när man vill vara ifred. Men så uppmärksam så de ser på en gång när man behöver eller vill ha något. God mat och dryck. Fantastisk wifi. Och bra information om hotellets "regler". Älskade att de tog bort idioters handdukar som "bokade" solstolar när det inte var tillåtet. Älskade också att de inte serverade för fulla gäster och slutade servera folk som tog drinkar på sin all inclusive till kompisar som inte betalade. Rätt ska vara rätt!
Hit kommer jag igen så fort jag har semester igen!!!!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Jkid27
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2019

Dear Jkid27;

First of all I would like to thank to you for your positive comments.

Me and my colleague would like to welcome you here again.

One more time thanks for your nice reviews.

Omdömet skrevs 29 augusti 2019 från mobil enhet

Ett mycket strandnära hotell. Vi hade inte all inklusive men frukost. Det fanns mycket att välja på. Vi åt även lunch på hotellet och det var gott. Personalen är supertrevlig så jag vill passa på att tacka alla för att ni bidrog till två härliga veckor! Vi ses nästa år igen!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 325carinas
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Dear 325carinas;

We would like to thank you for the time you took to write to us about your recent experience at the Sunprime Alanya Beach Hotel.
We do value your feedback. Our team would appreciate the opportunity of being able to welcome you back and of being of service to you in the near future.
Once again, thank you for your comments. We are ready to serve you always!
Many greetings...

Best Regards,

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Fantastiskt trevlig och serviceminded personal på hotellet,särskilt Özlem Alkan som arrangerade överraskning på min 50 årsdag! Perfekt läge för vår smak med närhet till allt vi vill - strand, shopping, restauranger. Rent och fräscht och jättesköna sängar. Frukost helt ok.Enda små minus är att folk tillåts reservera solsängar och att det är väldigt trångt bland solsängar på stranden. Men kommer absolut återvända! /Maria och Tommy

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Mia00000001
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2019

Dear Maria & Tommy;

Once again, thank you for your comments. We are ready to serve you always!
Many greetings...

Best Regards,