Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Har varit här förut och stortrivdes. Mycket hjälpsam personal, fick mycket hjälp av personalen på hotellet i samband med Thomas Cooks konkurs. Det pratades om att dom skall renovera hotellet till nästa säsong. Det kan väl behövas. Vi stor trivdes på detta hotell super trevlig personal. Nästa gång vi skall hit så kommer vi att boka direkt inte via någon researrangör. Rekommenderar detta hotell, kommer gärna hit igen.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack ztam
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2019

Dear ztam;

First of all I would like to thank you to for your positive comment. We are very appreciated with this.

Me and my team really want to welcome and serve you again.

If you need any help for your holiday, please do not hesitate to contact to me.

Best regards

Omdömet skrevs 14 september 2019

Otroligt trevlig och kunnig personal. Rent och fräscht i sviterna och allmänna utrymmen. Ingen personal som "pestar" med en när man vill vara ifred. Men så uppmärksam så de ser på en gång när man behöver eller vill ha något. God mat och dryck. Fantastisk wifi. Och bra information om hotellets "regler". Älskade att de tog bort idioters handdukar som "bokade" solstolar när det inte var tillåtet. Älskade också att de inte serverade för fulla gäster och slutade servera folk som tog drinkar på sin all inclusive till kompisar som inte betalade. Rätt ska vara rätt!
Hit kommer jag igen så fort jag har semester igen!!!!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Jkid27
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2019

Dear Jkid27;

First of all I would like to thank to you for your positive comments.

Me and my colleague would like to welcome you here again.

One more time thanks for your nice reviews.

Best regards

Omdömet skrevs 29 augusti 2019 från mobil enhet

Ett mycket strandnära hotell. Vi hade inte all inklusive men frukost. Det fanns mycket att välja på. Vi åt även lunch på hotellet och det var gott. Personalen är supertrevlig så jag vill passa på att tacka alla för att ni bidrog till två härliga veckor! Vi ses nästa år igen!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 325carinas
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Dear 325carinas;

We would like to thank you for the time you took to write to us about your recent experience at the Sunprime Alanya Beach Hotel.
We do value your feedback. Our team would appreciate the opportunity of being able to welcome you back and of being of service to you in the near future.

Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Fantastiskt trevlig och serviceminded personal på hotellet,särskilt Özlem Alkan som arrangerade överraskning på min 50 årsdag! Perfekt läge för vår smak med närhet till allt vi vill - strand, shopping, restauranger. Rent och fräscht och jättesköna sängar. Frukost helt ok.Enda små minus är att folk tillåts reservera solsängar och att det är väldigt trångt bland solsängar på stranden. Men kommer absolut återvända! /Maria och Tommy

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Mia00000001
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2019

Dear Maria & Tommy;

Omdömet skrevs 15 juli 2019

Underbart hotell och fantastisk personal. Alla gör sitt yttersta för att man ska trivas. All inc är prisvärt även om man väljer att äta ute på kvällarna. Rummen är bra och städningen utmärkt. Enda störande momentet var vings nya koncept Cook´s club bredvid (gamla Sunpark Beach) som spelade vansinnigt hög musik några dagar. Kommer absolut att återvända.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack EvaK1094
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2019

Dear EvaK1094;