Tripadvisor
Alanya
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Fantastiskt trevlig och serviceminded personal på hotellet,särskilt Özlem Alkan som arrangerade överraskning på min 50 årsdag! Perfekt läge för vår smak med närhet till allt vi vill - strand, shopping, restauranger. Rent och fräscht och jättesköna sängar. Frukost helt ok.Enda små minus är att folk tillåts reservera solsängar och att det är väldigt trångt bland solsängar på stranden. Men kommer absolut återvända! /Maria och Tommy

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Mia00000001
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2019

Dear Maria & Tommy;

We would like to thank you for the time you took to write to us about your recent experience at the Sunprime Alanya Beach Hotel.
We do value your feedback. Our team would appreciate the opportunity of being able to welcome you back and of being of service to you in the near future.

Omdömet skrevs 15 juli 2019

Underbart hotell och fantastisk personal. Alla gör sitt yttersta för att man ska trivas. All inc är prisvärt även om man väljer att äta ute på kvällarna. Rummen är bra och städningen utmärkt. Enda störande momentet var vings nya koncept Cook´s club bredvid (gamla Sunpark Beach) som spelade vansinnigt hög musik några dagar. Kommer absolut att återvända.

Tack EvaK1094
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2019

Dear EvaK1094;

Omdömet skrevs 13 juli 2019

Min fru och jag bodde en vecka i början på juni på detta hotell som ligger direkt vid stranden. Det fanns gott om bekväma och gratis solsängar på hotellet hörande strandremsan. Frukostbuffén var riklig och omväxlande. Trevligt inrett rum med sköna sängar. Rymligt och fräscht badrum. Trevlig, hjälpsam, artig personal (oavsett funktion) med bra sinne för humor!

Rumstips: Mycket oväsen hörs från hotell Xperia mellan kl. 21-23
Tack palliativ

Dear palliativ;

Omdömet skrevs 29 juni 2019

Bott på detta hotell flera gånger nu och kan verkligen rekommendera det. Otroligt trevlig och hjälpsam personal som alltid gör sitt yttersta. Fina och välstädade rum. Kan inte komma på något att anmärka på ❤

Tack MaritaSkoglund

Dear MaritaSkoglund,

Omdömet skrevs 25 juni 2019

Bra strandnära läge. Rent och välskött. Sängarna är verkligen jättesköna, brukar annars få ont i ryggen för att dom är för hårda. Hade bokat frukostbuffe som var helt ok, köpte till tre dagars lunchbuffe som kostade 150:-/dag, inte värt pengarna, är glad att jag inte hade allinclusive. Grannhotellet hade Balalajka underhållning varje kväll med en konfrancier som gapade till 23.00 om kvällarna. Trots det kan jag tänka mig att återvända.

Tack Susanne H

Dear Susanne H;