Priceline222 US$
Travelocity222 US$
ZenHotels.com258 US$
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Underbart hotell och fantastisk personal. Alla gör sitt yttersta för att man ska trivas. All inc är prisvärt även om man väljer att äta ute på kvällarna. Rummen är bra och städningen utmärkt. Enda störande momentet var vings nya koncept Cook´s club bredvid (gamla Sunpark Beach) som spelade vansinnigt hög musik några dagar. Kommer absolut att återvända.

Tack EvaK1094
sunpark_hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2019

Dear EvaK1094;

We would like to thank you for the time you took to write to us about your recent experience at the Sunprime Alanya Beach Hotel.
We do value your feedback. Our team would appreciate the opportunity of being able to welcome you back and of being of service to you in the near future.

Omdömet skrevs 13 juli 2019

Min fru och jag bodde en vecka i början på juni på detta hotell som ligger direkt vid stranden. Det fanns gott om bekväma och gratis solsängar på hotellet hörande strandremsan. Frukostbuffén var riklig och omväxlande. Trevligt inrett rum med sköna sängar. Rymligt och fräscht badrum. Trevlig, hjälpsam, artig personal (oavsett funktion) med bra sinne för humor!

Rumstips: Mycket oväsen hörs från hotell Xperia mellan kl. 21-23
2  Tack palliativ

Dear palliativ;

Omdömet skrevs 29 juni 2019

Bott på detta hotell flera gånger nu och kan verkligen rekommendera det. Otroligt trevlig och hjälpsam personal som alltid gör sitt yttersta. Fina och välstädade rum. Kan inte komma på något att anmärka på ❤

Tack MaritaSkoglund

Dear MaritaSkoglund,

Omdömet skrevs 25 juni 2019

Bra strandnära läge. Rent och välskött. Sängarna är verkligen jättesköna, brukar annars få ont i ryggen för att dom är för hårda. Hade bokat frukostbuffe som var helt ok, köpte till tre dagars lunchbuffe som kostade 150:-/dag, inte värt pengarna, är glad att jag inte hade allinclusive. Grannhotellet hade Balalajka underhållning varje kväll med en konfrancier som gapade till 23.00 om kvällarna. Trots det kan jag tänka mig att återvända.

Tack Susanne H

Dear Susanne H;

Omdömet skrevs 11 juni 2019 från mobil enhet

Rummen är moderna och fräscha, bra standard på hela hotellet.

Men väljer man utan all inclusive som vi gjorde för att komma ut och äta på alanyas flera olika restauranger. Så tyvärr är personalen väldigt mycket på att man ska uppgradera hela tiden till något jag vill säga är ocker priser, 50€ per dag och man måste minst ta 3 dagar.

Annars helt perfekt läge, utöver försäljnings försöken så är personalen trevlig och väldigt serviceinriktad.

Sen får man inte ha något eget inhandlat kring pool och strand. Dom sa tillochmed till om att man hade vatten med sig själv.

Och så kostar en cola ca 25kr, Öl ca 50kr och en drink ca 80kr, vatten kostade just under 20kr.

Skulle lätta kunna återkomma, om priserna sjunker lite.

Tack vonado
Sunpark Hotels, Genel Müdür på Sunprime Alanya Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Dear Guest

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sunprime Alanya Beach Hotel.

Sincerely,
İlke Önder