Omdömet skrevs 12 juni 2016

Fruktansvärt dåligt wi-fi, men fantastisk personal! Servicen gå det inte att klaga på! Maten var ganska tråkig. Nära till stranden, lugnt och trevlig hotell. Hade rummet ovanför baren och stördes inte alls.

Tips för att välja rum: Härligt att se havet från balkongen!
  • Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Viveca O
Omdömet skrevs 14 september 2015

Bra läge, 2. Små pooler lagom, bra all inclusive, handdukar bytes så ofta man önskade, nära till buss som tog en till centrala delarna, nära till bra strand med strandserveringar
Bra hamam på hotellet med bra service,

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
2  Tack Christina P
Omdömet skrevs 9 september 2015 från mobil enhet

Så bra och frächt. God mat och dryck. Nära havet fria solstolar och dryck på stranden. All inclusive!! Rent bra sängar rent och snyggt. Så bra personal. Bussen till centrum av Alanya går precis utanför hotellet kostar bara 2 lira. Oba centrum ned affärer, restauranger och kvällsliv vara 5 min bort. Stor marknad måndag och torsdag.

Bodde här: september 2015, reste som ett par
2  Tack Ewa O
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Vi bodde på Blue Diamond två veckor i juli 2015.
Hotellet: Hotellet var rent och fräscht. Fina hotellrum.Dålig Wifi. Om man tippar städaren städar de bättre.
Personal: Personalen var trevlig, dock talar de mycket dåligt engelska.
Mat: Maten var en aning enformig. Poolbars maten (hamburgare, pizza osv mycket gott) Restaurangen ren och fräsch. Ingen färskpressad juice( endast konsentrat)Ingen frukt till frukost, dock till lunch och middag.
Pool/strand:Två bra swimmingpoolar dock för få solstolar där många reserverade stolarna redan tidigt på morgonen. Stranden var nära med egna solstolar och parasoll och en strandbar.
Övrigt: det ordnas inte mycket underhållning på hotellet.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
2  Tack Johanna M
Omdömet skrevs 5 augusti 2014 från mobil enhet

Mer än nöjd. Allt var bra. Läget,
Maten, servicen, städningen. Fräscht hotell med bra läge nära både till Oba centrum som
Ligger precis runt hörnet. Tunnel under vägen precis utanför hotellet ner till
stranden.

• Bodde här: juni 2014