Savk Hotel(Alanya)
Grand Okan(Alanya)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 102 US$/natt.

Okan Tower Apart Hotel(Alanya)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Utopia World(Kargicak)
Omdömet skrevs 9 september 2015 från mobil enhet

Så bra och frächt. God mat och dryck. Nära havet fria solstolar och dryck på stranden. All inclusive!! Rent bra sängar rent och snyggt. Så bra personal. Bussen till centrum av Alanya går precis utanför hotellet kostar bara 2 lira. Oba centrum ned affärer, restauranger och kvällsliv vara 5 min bort. Stor marknad måndag och torsdag.

Bodde här: september 2015, reste som ett par
2  Tack Ewa O
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Vi bodde på Blue Diamond två veckor i juli 2015.
Hotellet: Hotellet var rent och fräscht. Fina hotellrum.Dålig Wifi. Om man tippar städaren städar de bättre.
Personal: Personalen var trevlig, dock talar de mycket dåligt engelska.
Mat: Maten var en aning enformig. Poolbars maten (hamburgare, pizza osv mycket gott) Restaurangen ren och fräsch. Ingen färskpressad juice( endast konsentrat)Ingen frukt till frukost, dock till lunch och middag.
Pool/strand:Två bra swimmingpoolar dock för få solstolar där många reserverade stolarna redan tidigt på morgonen. Stranden var nära med egna solstolar och parasoll och en strandbar.
Övrigt: det ordnas inte mycket underhållning på hotellet.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
2  Tack Johanna M
Omdömet skrevs 5 augusti 2014 från mobil enhet

Mer än nöjd. Allt var bra. Läget,
Maten, servicen, städningen. Fräscht hotell med bra läge nära både till Oba centrum som
Ligger precis runt hörnet. Tunnel under vägen precis utanför hotellet ner till
stranden.

• Bodde här: juni 2014
3  Tack Andezon
Omdömet skrevs 12 oktober 2013

Mycket bra service, trevlig personal. Rent och fräscht överallt.Det var dock ingen noggrann städning av rummen varje dag. Nära till stranden, bara att gå genom en tunnel under vägen.Nära och stort utbud till shopping och marknaden i Oba centrum på måndagarna.Fin strand, men mycket svårt att ta sig ner vid strandkanten eftersom det lutar ganska mycket och är fullt med stenar där.Det går också väldigt mycket vågor, så det är inget bra ställe att bada där för barn.Frukosten var så där, men lunch och middag väldigt god.Vi bodde på tredje våningen och hade ett jättefint rum med havsutsikt. Rakt nedanför oss var baren så det var inte tyst förrän tidigast kl 00 när den stängde. Ett stort minus var de hårda sängarna. Det var som att ligga på en tunn madrass direkt på golvet. Mina ryggbesvär förvärrades av detta. Hade det inte varit för detta, så kan jag tänka mig att återvända till detta hotell. Man får vara beredd på att bli väckt varje morgon strax före kl 6 av böneutroparen.

• Bodde här: september 2013, reste som ett par
3  Tack Ima54
Omdömet skrevs 18 januari 2013

här bodde jag och min vännina okt-2008
det är det bästa hotellet jag bott på
i alanya,trevlig å service inriktad personal
rummen välstädade,inget fattades på buffen
stranden ligger nära å hotellet har spaavdelning
å 2 pooler en med vattenrutchbana

• Bodde här: februari 2012, reste med vänner