El Mouradi Palace(Port El Kantaoui)
  • Fri parkering
El Mouradi Club Kantaoui(Port El Kantaoui)
  • Frukost ingår
Daphne Club Miramar(Port El Kantaoui)
  • Frukost ingår
Iberostar Diar El Andalous(Port El Kantaoui)
  • Precis vid stranden
El Kantaoui Center(Port El Kantaoui)
  • Pool
Steigenberger Kantaoui Bay(Port El Kantaoui)
Cancelon
TripAdvisor
  • Pool
El Mouradi Port El Kantaoui(Port El Kantaoui)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 24 september 2012

Hotellet är slitet och har sett sina bästa dagar. Även om servicen är hyffsad så är rummen fuktskadade och har dålig lukt. Maten är under all kritik. Smaklös och ingen variation alls. Visst kan man leva på ris, pizza och pasta. Det possitiva är helt klart badet. Poolen är helt OK men kankse skulle rengöras lite oftare, då många gäster tar med sig sand från stranden ner i poolen. Strandbadet är underbart, vit fin sand och vattnet är rent och klart.
Tyvärr var det för många minus med hotellet för att jag ska återvända till Riviera. Ett tipps till barnfamiljer eller ni som vill sova ostört. Ta inget rum med rumsnummer 1000-5000. Ni har discot rakt under er och det hör ni garanterat hela natten...Inte som ett litet störande ljud utan basen slår igenom varenda vägg och golv.

Tips för att välja rum: Se till att inte få rummen i annexet dvs rums nr 1000-5000. Ni delar huset med natt klubben och discot
  • Bodde här: september 2012, reste med familjen
1  Tack Kaj E
Omdömet skrevs 4 september 2012

Ett hotell man gärna återvänder till rent&fint bra variation på maten animation teamet var underbara mycket gästvänlig personan mycket vacker strand fin pool man kan boka kamelridning på hotellet det var mycket uppskattat
Fam öberg från malmö

• Bodde här: augusti 2012
Tack Klagstorp
Omdömet skrevs 6 juli 2012

Ett mycket bra hotell med bra servic. Vi fick först ett rum utan el men det fixade de snabbt och vi fick ett mycket finare rum efter det. De erbjöd oss även att byta hotellrum om vi inte trivdes i detta. Maten var bra, hyfsat varierat med trevlig kökspersonal. Men bäst med hotellet och hela resan var ''animation team'' ett ''team'' som underhöll allt och alla hela tiden. Allt från vattenpolo till arabisk lektion. Alla var väldigt trevligare och jag vill inte annat än att åka tillbaka!
Polen var fräsch likaså vatten kanorna. Mat kunde man få nästan hela tiden, med både en all inklusive restaurang, snacks bar men även en italiensk och tunisisk restaurang alla inne på hotellområdet. Jag är ingen fan av stranden, men den här var mycket fräsch, med en snack bar väldigt nära. Det enda negativa är möjligtvis att havet var lite ''sjögräsigt''
För att avsluta det hela måste jag säga att jag är otroligt nöjd att jag sparade ihop till denna resa och jag tycker verkligen att du ska åka hit, TVEKA INTE!

Tips för att välja rum: Som föregående kommentatorer skrivit, rum över 1000 är ovanför discot som håller på till klockan två på natten. Så vill ni inte bli störd av detta, välj ett annat rum.
  • Bodde här: juni 2012, reste med vänner
1  Tack Tova S
Omdömet skrevs 23 april 2012

Ett fint hotell med bra service. Mycket aktiviteter hela dagarna såsom pilbågsskytte, dans vid poolen, vattengympa m.m. God mat och bra efterrätter. Finns en tunisisk al la carte, en italiensk a la carté och en buffe. Bra utgångsläge. Hotellet har egen strand. Obs, myggor, se till att stänga balkongdörren.

• Bodde här: augusti 2011, reste med familjen
Tack Emelie E
Omdömet skrevs 21 september 2011

När vi läste de olika omdömena innan resan, så blev vi lite tveksamma. Måste säga att jag har aldrig haft så roligt på ett hotell. Personalen var alttid trevliga och roliga, animatin teamet var utan tvekan de som gjorde så resan blev extra trevlig. Bra mat man kunde välja mellan att äta på hotellet, poolen eller vid stranden, vad mer kan man begära. Vårt flyg hem blev försenast så fick vi flytta till ett annat hotell lyx, men det var så opersonligt de fick oss inte till att trivas och var inte så service inriktade. JAg rekommenderar starkt detta hotellet

• Bodde här: september 2011, reste med familjen
Tack maria73a