Hôtel Kanta
  • Fri parkering
El Mouradi Club Kantaoui(Port El Kantaoui)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

El Kantaoui Center(Port El Kantaoui)
  • Pool
El Mouradi Palm Marina(Port El Kantaoui)
Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 276 US$/natt.

El Mouradi Port El Kantaoui(Port El Kantaoui)
Orbitz.com
  • Pool
Daphne Club Miramar(Port El Kantaoui)
Priceline
Orbitz.com
  • Pool
Steigenberger Kantaoui Bay(Port El Kantaoui)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Iberostar Diar El Andalous(Port El Kantaoui)
iberostar.com
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 5 oktober 2014

Mycket trevligt hotell, rent och fräscht! Ligger nära marinan som är väldigt vacker, med shopping och restauranger! Bra underhållning på kvällen på hotellet med fantastiska killar, Pikatcho bland annat. Den övriga personalen var också super! Åker gärna hit igen.

• Bodde här: augusti 2014
Tack Emmamma
Omdömet skrevs 4 april 2014

Jämfört med resten av Tunisien var det väldigt rent. Vi bodde i en studiolägenhet där toalett och badkar låg separat i 2 olika rum. Lagom stort med balkon och utsikt över poolen hade vi också. Trevlig personal, och egentligen inget direkt att klaga på. Kanske inte 4stjärnigt i svensk standard men ändå helt ok. Kan tänka oss att stanna där igen.

• Bodde här: mars 2014, reste som ett par
Tack Yessie85
Omdömet skrevs 13 september 2013

Rent, fräscht och vänlig personal. Vi bodde i lägenheterna, som var rymliga. Städning och ren- bäddning varje dag. Rymlig dusch m vask MEN separat toalett utan vask. Fyra stjärnor är det kanske med tunisiska mått men kanske inte svenska. Jättetrevligt poolområde där vi höll oss då vi tyckte tillhörande stränder var smutsiga och med mycket cigarettfimpar...=(
Testade spa med hammamet och massage bl a. Jätteskönt men svettigt

• Bodde här: september 2013, reste med familjen
1  Tack musen70
Omdömet skrevs 24 februari 2013

När jag åkte till Tunisien i mitten av februari, hade jag väl en del förutfattade meningar kring både landet och befolkningen. Men vad kul det är att bli positivt överraskad. Folket här ar bland de vänligaste människor jag mött - inte bara på hotellet - folk hälsar vänligt på gator och överallt. Hotellet håller god europeisk klass. Är rent och snyggt och serverar en underbar middagsbuffë varje kväll. Och flera kvällar i veckan är det underhållning i lobbyn. Där kom alla mina farhågor verkligen på skam. Priserna i Tunisien är ju väldigt låga efter svenska mått mätt - det är alltså ett mycket prisvärt resmål. Jag kan mycket väl tänka mig att komma tillbaka.

• Bodde här: februari 2013, reste i arbetet
1  Tack mic_Limhamn_Sweden
Omdömet skrevs 13 december 2012

Bodde i studio-delen av anläggningen och det var ok. En liten udda detalj var att toaletten fanns i ett eget utrymme, utan tvättfat. Rummen var stora men inte så mysigt inredda. Stort pool-område med bar och även Spa fanns. Maten var ok och personalen var trevlig.

Tips för att välja rum: Till Studio-delen får man föra in inköpta varor som t.ex. dricksvatten, vilket inte är tillåtet till hotell-delen.
  • Bodde här: november 2012, reste med vänner
Tack Svante H