“Underbart hotell!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Hôtel Kanta
Rankad som nummer 10 av 33 hotell i Port El Kantaoui
Omdömet skrevs december 4 2014

Hotellet var helt underbart och personalen var väldigt hjälpsamma och gjorde allt för att man skulle trivas! Vi fick nya blommor på vårat rum varje dag och det var alltid rent och fint. Jag är super nöjd och åker mer än gärna dit igen!

• Bodde här: November 2014, reste med vänner
Tack martinamelin

Omdömet skrevs oktober 5 2014

Mycket trevligt hotell, rent och fräscht! Ligger nära marinan som är väldigt vacker, med shopping och restauranger! Bra underhållning på kvällen på hotellet med fantastiska killar, Pikatcho bland annat. Den övriga personalen var också super! Åker gärna hit igen.

• Bodde här: Augusti 2014
Tack Emmamma
Omdömet skrevs april 4 2014

Jämfört med resten av Tunisien var det väldigt rent. Vi bodde i en studiolägenhet där toalett och badkar låg separat i 2 olika rum. Lagom stort med balkon och utsikt över poolen hade vi också. Trevlig personal, och egentligen inget direkt att klaga på. Kanske inte 4stjärnigt i svensk standard men ändå helt ok. Kan tänka oss att stanna där igen.

• Bodde här: Mars 2014, reste som ett par
Tack Yessie85
Omdömet skrevs september 13 2013

Rent, fräscht och vänlig personal. Vi bodde i lägenheterna, som var rymliga. Städning och ren- bäddning varje dag. Rymlig dusch m vask MEN separat toalett utan vask. Fyra stjärnor är det kanske med tunisiska mått men kanske inte svenska. Jättetrevligt poolområde där vi höll oss då vi tyckte tillhörande stränder var smutsiga och med mycket cigarettfimpar...=(
Testade spa med hammamet och massage bl a. Jätteskönt men svettigt

• Bodde här: September 2013, reste med familjen
1  Tack musen70
Omdömet skrevs februari 24 2013

När jag åkte till Tunisien i mitten av februari, hade jag väl en del förutfattade meningar kring både landet och befolkningen. Men vad kul det är att bli positivt överraskad. Folket här ar bland de vänligaste människor jag mött - inte bara på hotellet - folk hälsar vänligt på gator och överallt. Hotellet håller god europeisk klass. Är rent och snyggt och serverar en underbar middagsbuffë varje kväll. Och flera kvällar i veckan är det underhållning i lobbyn. Där kom alla mina farhågor verkligen på skam. Priserna i Tunisien är ju väldigt låga efter svenska mått mätt - det är alltså ett mycket prisvärt resmål. Jag kan mycket väl tänka mig att komma tillbaka.

• Bodde här: Februari 2013, reste i arbetet
1  Tack mic_Limhamn_Sweden
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Port El Kantaoui
Hotel Riviera
Nr 11 av 33 i Port El Kantaoui
1 704 omdömen
Visa priser

Besökt Hôtel Kanta? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hôtel Kanta

Adress: Route Touristique, Port El Kantaoui 4089, Tunisien
Region: Tunisien > Sousse Governorate > Port El Kantaoui
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Pentry Restaurang Rumservice Spa Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 3 av De mest prisvärda hotellen i Port El Kantaoui
Nr 6 av Romantiska hotell i Port El Kantaoui
Nr 7 av Familjehotell i Port El Kantaoui
Nr 9 av Lyxhotell i Port El Kantaoui
Nr 9 av Spahotell i Port El Kantaoui
Nr 9 av Strandhotell i Port El Kantaoui
Prisklass: 389 kr - 906 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hôtel Kanta 4*
Antal rum: 261
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hôtel Kanta. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Kanta Hotel Port El Kantaoui
Kanta Hotel Tunisia
Hotel Kanta Tunisia

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?