“Supergod pizza!”

Rankad som nr 5 av 320 Restauranger i Rayong
Bra för: Familjer med barn
Bra för: Familjer med barn
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vedugnsbakad pizza som är supergod! Missa inte chicken penang-pizzan som gör restaurangen värt ett besök. Dock kan det ta lite tid att få maten så åk inte hit om du är stressad.

Datum för besöket: april 2018
Tack flisao
Suwanna D, Owner på Bali Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Thank you for eating at our restaurant, and am glad you enjoyed the food. Sorry about being a little slow, but it seems almost everybody comes in at about the same time, so to do 10-15 pizzas at one time takes a little time, since our wood fired oven can only take 2 - 3 pizzas at a time.

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Bra pizza men lite dyr
Personalen kan ibland uppfattas som något arrogant
Inget thaiställe mer västerländsk om man önskar det

Tack Owe L
Suwanna D, Owner på Bali Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Thank you for your review, sorry about the staff, we try to keep them people friendly, but some of the staff is new, sorry for the inconvenience. As for the price of our pizza we use mostly imported tomatoes and flour, because you can not get good pizza flour or the right tomatoes for a good pizza in Thailand

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Helt OK matställe med bra utbud av thaimat och pizza. Rätt trevlig miljö. Lite lång väntan på maten trots att det var lite folk när vi var där.

Tack K3708UHmichaell

Tack för din vänliga recension, glad att du haft din mat. Jag är ledsen för att vara lite långsam. Det är normalt att omkring 7 på morgonen dyker upp på samma gång så det tar lite tid att få allt tillagat och serverat snabbt. Pizzor tar ca 2 minuter en pizza, men när det är upptagen får vi order på 10-15 pizzor på en gång och vi kan inte laga så många i vår vedeldad ugn något snabbare.

Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Goda pizzor och snabb service. Italiensk glass i efterrätt. Levande musik. En vanlig bättre pizzeria hemma i Sverige.

Tack 490ingalenal
Suwanna D, Owner på Bali Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2018

Glad you enjoyed our pizza, we do our best to keep one of the better pizzas in Thailand (by many accounts)

Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Bra varierad meny från Pizza, Pasta, Steak till bra Thaimat. Vi fick även uppleva livemusik som höjde stämningen.

Datum för besöket: december 2017
Tack StefanL2248
Suwanna D, Owner på Bali Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 31 december 2017

Thank you for your review, glad you enjoyed all, hope to see you again

Resenärer som tittade på Bali Pizzeria tittade också på

Rayong, Rayong Province

Besökt Bali Pizzeria? Berätta vad du tyckte!