Kostnadsfri avbokning till den 22-01-28
Priceline51 US$
Booking.com52 US$
eDreams52 US$
Omdömet skrevs 20 december 2018 från mobil enhet

Fin pool men något skuggig.
Rätt gammalt i rummen. Gick bra att sova trots vägen alldeles nedanför där det körs friskt.
Ac kylde bra. Fint med barndelen lite avskilt. Myror i badrummet.
Åt ej på hotellet nära restauranger.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack reseneren
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Utmärkt hotell i vid Laem Mae Phim beach. Stora fina välstädade rum, bra frukost och ett perfekt läge vid den fina stranden. Numera har de saltvattenpool som sköts mycket bättre än den gamla klorbombade, smutsiga sötvattenpoolen... Enda nackdelen på detta stora hotell är att WiFi fungerar skitdåligt.... Inte speciellt billigt här men vid längre boende, kan priset bli riktigt bra.....

Datum för vistelsen: november 2017
Tack BobboStengard
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Härlig lång strand, med många matställen i skuggan av grönskande träd. Möjlighet att boka utflykter med båt till öar, där ibland turtle island. Marknader finns nära, lättast att ta sig dit är med taxi, eller genom att hyra vespa, eller sarong.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 685magnusm
Omdömet skrevs 9 februari 2018

Läget är klockrent, centralt med en huvudgata över till beachen, fick ett rum i i B delen på 3 våningen, ut mot huvudgatan klockrent wi-fi på rummet.
Sängarna hårda, man kan bli störd av trafiken om man går till sängs tidigt. Nattetid ingen trafik som störde oss. Tv utbudet ganska dåligt. Rummet var helt ok, stor toalett med dusch, inget varm vatten i handfatet. Inga galgar att hänga kläder på om man väljer att packa upp. Vi hade bra städning med hjälpsam personal , som var väldigt tillmötesgående fast dålig engelska, receptionen, var även den tillmötesgående iallafall för oss, aircon fungerade bra. Poolen var rymlig men kanske borde rengöras mer, mycket löv fr träden faller ner och poolhanddukar var inga som helst problem. Frukosten var helt OK, man kan beställa omelett,stekt ägg eller äggröra fr köket. Kaffe juice The fanns att tillgå samt ett ganska bra salladsbord med bröd och bullar samt ngt bakverk, dessa var torra. Det fanns små kokta korvar samt skinka, det fanns även varmrätter som ändrades Varje dag. Vi kan tänka oss att komma tillbaka till Detta Htl . Det utlovades att det skulle finnas bl a mycket utrustning på rummet, det stämde inte, men personalen hjälpte till med vad min fru saknade en fön, det var snabbt fixat. JANNE OCH KARIN FR SVERIGE

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack janerich2015
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Fick ett rum på första våningen som stank av rengörinsmedel, kanske för att dölja något annat? Mögel? Klagade och fick flytta upp till andra våningen. Mycket bättre, inga konstiga dofter där. Frukosten kan man inte klaga på, finns det mesta.

Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack Jörgen P