Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 15 februari 2016

Denna resort är av enklare slag, lite äldre standard men rent och snygg.
Frukosten fanns det mer att önska av, gillar man vanlig mat på morgonen så blir man glad men ser man fram emot en "vanlig frukost" så finns det mer att önska.
Mycket trevlig och serviceminded personal, bra läge med egen strand som dock kunde skötas bättre.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack 873annelig
Omdömet skrevs 2 februari 2016

Till skillnad från många andra som givit omdömen på Cliff Resort tycker jag (vi) att detta ställe helt klart matchar kraven; fräscha bungalows möter bra upp till kraven på AC, dusch och kylskåp. Bra service med trevlig personal. Gratis WIFI och mopeduthyrning. Fräsch pool, strandläge och vad man nu kan tänka sig behöva på sin semester...

Avståndet till byn kräver moped - även om det är hyfsat nära är moped ett bra och billigt sätt att ta sig runt ön.

Cliff lämpar sig för barnfamiljer, par, travellers och äldre. Det är inget drag på ön ändå så om man beklagar sig för att det är FÖR lungt har man inget att hämta på Ko Samet ändå ;-)

Rumstips: Det är mycket trappor så om det är ett problem väljer man fösta raden och nära trapporna
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Scarlett S
Omdömet skrevs 19 november 2015

Jag själv tyckte inte om det! dom har bara thai tv där med 4 kanaler.... Inget folk som var där eller barn... det var minst 4-6 som var där när jag var där..... fanns inget att göra där... var bara äta sova bada typ.... Fanns ingen pub där eller något... Dom har bara en liten kiosk som har bara cola, thai öl chips och lite till.... God mat har dom iafall... Jag skulle inte resa dit igen... sedan minst 1 - 2 km till stad men jag var aldrig där så jag vet inte hur det är där! finna hus och de.... lungt ställe och tyst... jag var där med min pappa.... vi hade 2 hus där

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Z3152GKdavidw
Omdömet skrevs 12 januari 2014

Beställde visserligen billigt via Agoda men det är tveksamt om det var värt det. Ligger lite offside så det blir till att gå och åka taxi en hel del. Ingen fin strand vid hotellet gör att du blir tvungen att röra dig. Testade inte poolen.

Datum för vistelsen: december 2013
Tack Jonas A
Omdömet skrevs 9 januari 2013

Äldre bungalow miljö bygg i höjden större bungalow högst upp, Ligger på norrsidan av ön, sol fram till 15.30. Lungt ställe liten genomfartsväg delar bungalow+poolområde med hav samt restaurang. Frukost enkel, restaurang okey. Trevlig personal Bygger ny restaurang samt fitness anläggning jämte pool snart klar.

Rumstips: Längst upp är tystare samt mindre hotellgäster som går förbi boendet
Datum för vistelsen: januari 2013
Tack Kaninvagen