Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 februari 2016

Till skillnad från många andra som givit omdömen på Cliff Resort tycker jag (vi) att detta ställe helt klart matchar kraven; fräscha bungalows möter bra upp till kraven på AC, dusch och kylskåp. Bra service med trevlig personal. Gratis WIFI och mopeduthyrning. Fräsch pool, strandläge och vad man nu kan tänka sig behöva på sin semester...

Avståndet till byn kräver moped - även om det är hyfsat nära är moped ett bra och billigt sätt att ta sig runt ön.

Cliff lämpar sig för barnfamiljer, par, travellers och äldre. Det är inget drag på ön ändå så om man beklagar sig för att det är FÖR lungt har man inget att hämta på Ko Samet ändå ;-)

Rumstips: Det är mycket trappor så om det är ett problem väljer man fösta raden och nära trapporna
Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Scarlett S
Omdömet skrevs 19 november 2015

Jag själv tyckte inte om det! dom har bara thai tv där med 4 kanaler.... Inget folk som var där eller barn... det var minst 4-6 som var där när jag var där..... fanns inget att göra där... var bara äta sova bada typ.... Fanns ingen pub där eller något... Dom har bara en liten kiosk som har bara cola, thai öl chips och lite till.... God mat har dom iafall... Jag skulle inte resa dit igen... sedan minst 1 - 2 km till stad men jag var aldrig där så jag vet inte hur det är där! finna hus och de.... lungt ställe och tyst... jag var där med min pappa.... vi hade 2 hus där

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Z3152GKdavidw
Omdömet skrevs 12 januari 2014

Beställde visserligen billigt via Agoda men det är tveksamt om det var värt det. Ligger lite offside så det blir till att gå och åka taxi en hel del. Ingen fin strand vid hotellet gör att du blir tvungen att röra dig. Testade inte poolen.

Datum för vistelsen: december 2013
Tack Jonas A
Omdömet skrevs 9 januari 2013

Äldre bungalow miljö bygg i höjden större bungalow högst upp, Ligger på norrsidan av ön, sol fram till 15.30. Lungt ställe liten genomfartsväg delar bungalow+poolområde med hav samt restaurang. Frukost enkel, restaurang okey. Trevlig personal Bygger ny restaurang samt fitness anläggning jämte pool snart klar.

Rumstips: Längst upp är tystare samt mindre hotellgäster som går förbi boendet
Datum för vistelsen: januari 2013
Tack Kaninvagen
Omdömet skrevs 18 april 2012

Bungalowsen ligger vackert med utsikt över havet men hotellet är tokigt prissatt. Med tanke på slitaget på bungalows, att det ligger skräp här och där och att det är en byggplats kommer du att bli hemskt besviken om du måste betala mer än 1000 baht per natt. Det finns andra bungalows i samma standard men prissatts rätt.

Om du vill bo utanför turistgettona och ha det väldigt lugnt kan det här ändå vara rätt plats för dig. Förvänta dig ingen bra mat eller frukost (frukt, toast och Nescafe).

Om du har tur får du den trevliga personalen. Första tiden vi var där var personalen väldigt bra, efter personalbyte var det direkt katastrof och vi lämnade hotellet tidigare. Personalen var mer eller mindre det som gjorde att vi stannade den första tiden. Det var inte bara vi som lämnade tidigare utan även andra lämnade tidigare för att bo på mer prisvärda hotell.

Rumstips: Välj ett annat ställe.
Datum för vistelsen: april 2012
Tack fredrikc440