“Lugnt och bra läge nära stranden.”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Jönköping, Sverige
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Lugnt och bra läge nära stranden.”
Omdömet skrevs 15 januari 2019 för en vistelse i december 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Ett bra boende där 11 personer ryms i de fyra sovrummen. Liten trevlig trädgård. Värden är trevlig och tillmötesgående för de behov vi hade under vistelsen. Huset ligger nära både den gemensamma poolen och stranden. Rekommenderar boendet varmt.

Datum för vistelsen: december 2018
Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera