“Bästa restaurangen i Rawai”

Mando Restaurant & Steakhouse
Rankad som nr 32 av 262 Restauranger i Rawai
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs januari 12 2017

Utsökt mat och fantastisk service.
Har varit där ett antal gånger nu och ätit både thai- och kötträtter: Allt lika fräscht och vällagat.
Thairätterna har samma låga priser som andra restauranger. Kötträtterna något dyrare men väl värda pengarna.
Jag ger mina varmaste rekommendationer och tackar för i år, på återseende

1  Tack EvOl123

Omdömet skrevs augusti 4 2016 från mobil enhet

Kan starkt rekommendera denna resturangen. De serverar både dyrt och billigt kött samt flera olika Thai rätter som de lyckas bra med. Äter alltid här när jag är i rawaii varje år.

Tack Mikael K
Omdömet skrevs juni 27 2016

har vart på denna resturang några gånger och har inte blivit besviken, avkopplad stämning inga störande element utan rekomenderas för folk som bara vill umgås över en god middag utan högljudda sportkanaler. inte det billigaste stället men väl värt vissa dagar då man bara vill koppla av vid en god middag av europeiskt slag thaimat har jag ingen uppfattning om

1  Tack REINE_12
Omdömet skrevs februari 26 2016 från mobil enhet

Åt norsk rökt lax som smakade underbart. Även toast skagen var perfekt. Kommer gå dit flera gånger! Trevlig personal och snabb service. Dock var det lite problem med att det blåste mycket som försämrade upplevelsen men det är såklart inte restaurangens fel.

Tack GBirgitta
Omdömet skrevs januari 9 2016 från mobil enhet

Kan inte bli läckert mättare, nu 3dgr i rad. Så antingen måste jag motionera mera eller! Nää fortsätta äta, gåå bara hit å njut, drickat smakar lika överallt men inte maten!

1  Tack Håkan H

Resenärer som tittade på Mando Restaurant & Steakhouse tittade också på

Besökt Mando Restaurant & Steakhouse? Berätta vad du tyckte!