“Ok drinkar och fin vy över vattnet”

Nikitas Beach Restaurant
Boka med Chope
Nikitas Beach Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 41 av 303 Restauranger i Rawai
Bra för: Barhäng, Familjer med barn, Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Var här två gånger. Lite stressad service men stället var väldigt populärt. Vi åt middag längst in vid vattnet. Mycket mysigt och god mat. Rekommenderar för ett besök.

Tack Tomas T

Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att ta en kall öl eller drink på. För första gången smakar drinkarna som att det faktiskt är sprit i dem! Ölen var iskall helt perfekt! Miljön är mysig. Man sitter precis vid havet inbäddat i grönska med naturlig skugga av träden med utsikt mot piren. Fantastiskt ställe att pusta ut.

Tack lizaeld
Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Trevlig reststaurang men saknar kvaliten men inte höga priser. Alldeles för dyrt för det man för får men trevligt läge!

1  Tack petergustavsson
Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Tog bara en drink, innan avfärd mot marknaden i chalong! Mygg medel ett måste! ! Massor! Maten såg god ut, när man såg andras tallrikar komma in! Trevligt personal, även att man inte åt! Mysigt ställe och vackert när solen gick ner!

Tack Carina J
Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Vi åt thaimat. Jag tog pad thai och den var nästan smaklös. Läget är bra, personalen trevlig men maten va sådär.

Tack Mari L

Resenärer som tittade på Nikitas Beach Restaurant tittade också på

Besökt Nikitas Beach Restaurant? Berätta vad du tyckte!