Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Paradiset”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 hjälpsamhetsröster
“Paradiset”
Omdömet skrevs 1 februari 2020 för en vistelse i maj 2019

Här bor ni helt ostört för er själva i moderna villor med egen pool med thailändare som grannar. Vi har varit här flera gånger och älskar friheten. Hyr ni moped eller bil har ni bara minuter till Phukets finaste strand Nai Harn Beach. Med Taxi / Tuk-Tuk tar det ca 10 min.
Det fins gott om restauranger i närheten. Promenadavstånd till 7-eleven & Family Mart.

Datum för vistelsen: maj 2019
Samuel S
Bangkok, Thailand
Nivå 3 Skribent
13 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Mycket välskött liten oas”
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Högkvalitativt boende, rent och fint - invändigt och utvändigt. Ett mycket lugnt område med nära till affärer och restauranger. Perfekt för barnfamiljer där barnen bara kan springa ut och leka samt mysig pool på området.

Datum för vistelsen: oktober 2019
449linar
Uppsala, Sverige
1 omdöme
“Mycket fin genuint boende”
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Ett mycket lugnt boende i det genuina Thailand! Två separata fina hus med pool, ett bra utrustat kök, badrum och sovrum. Ena huset har ett sovrum med kök och badrum, andra huset har två sovrum med kök och badrum. Mycket bra för barnfamiljer då området är inhängnat, även mysigt för paret eller vännerna som vill uppleva Thailand på riktigt. Enkelt att handla frukost och middag längst med den stora gatan 3 minuter bort, vid 7-eleven. Ta en tuk-tuk till stranden 10-min bort eller slappa i poolen 5 meter utanför huset.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Vacation5 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 5 februari 2020 för en vistelse i januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera