“Mycket fin genuint boende”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
449linar
Uppsala, Sverige
1 omdöme
“Mycket fin genuint boende”
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Ett mycket lugnt boende i det genuina Thailand! Två separata fina hus med pool, ett bra utrustat kök, badrum och sovrum. Ena huset har ett sovrum med kök och badrum, andra huset har två sovrum med kök och badrum. Mycket bra för barnfamiljer då området är inhängnat, även mysigt för paret eller vännerna som vill uppleva Thailand på riktigt. Enkelt att handla frukost och middag längst med den stora gatan 3 minuter bort, vid 7-eleven. Ta en tuk-tuk till stranden 10-min bort eller slappa i poolen 5 meter utanför huset.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera