“Bekvämt och skönt boende för hela familjen med ...”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

UlricaTen ...
Tenala, Finland
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Bekvämt och skönt boende för hela familjen med allt man behöver”
Omdömet skrevs 16 september 2018 för en vistelse i februari 2018

I lägenheten finns möjlighet att laga egen mat, att simma i egen pool och njuta av solen. Flera sovrum gör att det är ypperligt för barnfamiljer.
Jag tyckte först att det var lite lång väg till stranden men konstaterade att man inte behöver strand varje dag då man har egen pool. Vi hyrde en bil och det finns egen parkeringsplats. Annars är taxiresorna inte så dyra om man vill ta sig till beachen eller till restauranger i närheten.
Bästa stället jag har bott på i Thailand!

Datum för vistelsen: februari 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera