Omdömet skrevs 26 mars 2017

Bodde här i 2 veckor tillsammans med 2 vänner på Beachside, rummen var helt okej, dock inte i närheten av att hålla 5 stjärnig klass. Kylskåpet fick bytas ut efter ett par dagar. Frukostbuffén var ok, lätt att tröttna efter ett par dagar dock. Jättetrevlig personal och fina poolområden men hotellet behöver fräschas upp.

• Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Patrik S
Omdömet skrevs 25 mars 2017 från mobil enhet

Helt ok hotell bra frukost trevlig personal bra pool men lite högljudd trafik. Vi hade rum ut till gatan och ett stort parkeringshus så där var aldrig lugnt, mycket avgaser. Rummen var bra förutom handfatet saknas på badrummet de var placerat ute i rummet kändes lite konstigt att gå ut där och tvätta händer.Skulle vilja att dom övar lite mer Engelska personalen på hotellet har svårt att förstå en när man talar engelska.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Chrisse70
Omdömet skrevs 21 februari 2017

Ett bra hotell med trevlig personal, stora fina rum och bra städning. Bra frukost med pannkakor, våfflor, ägg i olika former, yoghurt, flingor, färsk frukt, juice och varma rätter. Utsikten från rummen varierar beroende på vart rummet ligger. Fint poolområde med solsängar, parasoll och en liten bar. Nära till stranden men man behöver gå över en trafikerad gata. Utlåning av strandhanddukar i receptionen.

Tips för att välja rum: Vill man ha nära till poolen ska man ha rum på fjärde våningen
  • Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack ceciliakarlss0n
Omdömet skrevs 19 februari 2017 från mobil enhet

Hotellet är jättebra det är i och för sig kanske lite för stort för att möta det riktiga thailänska folket, men det är väldigt trevlig personal. Hotellet är belagt i två olika byggnader med 100m mellan dessa. Vi hade en del problem med mygg, men det går ju avhjälpa om man vill.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack 940anderss
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Okey hotell dock ej 5 stjärnigt enligt oss som dom flesta bokningssidor påstår.
Bra läge och hyfsad frukost inte heller så värst bra mat.
Var mycket strul vid incheckning fick rummet 2 timmar försent mot den angivna incheckningstiden den enda kompensation dom kunde erbjuda var sen utcheckning.
Vi fick inte heller det rum vi hade bokat utan ett sämre rum utan balkong och även där så erbjöds ingen kompensation.
Vi kommer inte att bo där igen.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Mattias M