Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Burasari Resort(Patong)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Phuket Graceland Resort & Spa(Patong)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Amari Phuket(Patong)
  • Fri parkering
Absolute Bangla Suites(Patong)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
The Bliss South Beach Patong(Patong)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Priceline
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Dom utger sig för att ha 4 stjärnor men skulle nog ge dom 3 kanske 3,5. Hotellet ligger bra till mitt i stan. Tyvärr så kanske man kan säga att rummen behöver lite omtanke och färg. Frukosten bra synd vara att det var så många som rensade allt som gick att äta.
Plus för personalen som är jättebra, stället verkligen upp när det behövdes. Äta ja det måste man dock tycker jag att det gör ni på stan hotellet är väldigt dyrt.

Rena rum, ren pool, snyggt o fint ute. Nära till stranden där vi var mest.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Jörgen L
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Extremt dålig isolering mellan rummen väcktes varje morgon mellan kl 06-08 både på grund av turister som hördes och städarna, städningen var bra tills vi fick bytta rum på grund av oljud från granne, sen blev städningen värdelös. internet uppkopplingen katastrof.vi fick duscha med kalt vatten Securitas personalen ska stoppa en varje gg vi gick in och ut fick utskällning för att vi åkte fel. Eftersom dom inte kund hitta vår handduk när vi checkade ut så fick vi betala 300 baht,

Tips för att välja rum: ej rekommenderat!
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Arash S
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Visar huvudbyggnaden men tilldelas rum i annexet som är sliten utan utsikt. Frukosten och städningen är inte det jag förväntade mig. Jag trodde skulle vara bättre. Läget är central nära till allt och polen är rent och trivsamt. personalen hjälp samt.

Bodde här: november 2016
Tack valyollahy
Omdömet skrevs 13 december 2016

Rummen mot polen skyms av en massa träd ! Baren på taket suverän ! Trevlig och hjälpsam personal ! Frukosten är bra,mycket att välja mellan ! Läget i Patong är bra ! Inga oljud från Bangla road när man skulle sova ! Men kommer inte att åka till Patong någon gång mera !

• Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack AxiOla45
Omdömet skrevs 27 oktober 2016 från mobil enhet

Hotellet är helt OK likaså deras frukostbuffé. Restaurangen på översta våningen har en fantastisk utsikt över Patongs hustak! Om man ska klaga på något så är det dåligt att man inte har fritt Wi-Fi inom hela hotellet.

Göran från Karlstad

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par