Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 860)
Filtrera omdömen
1 861 resultat
Medlemsbetyg
1 166
487
148
41
19
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 166
487
148
41
19
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 861 omdömen
Omdömet skrevs 22 december 2015

Fräscht hotell med knepig personal, alla var ju inte lika hjälpvänliga på hotellet tyvärr. Det har sjukt mycket mygg och jag vart sönderbiten så jag var tvungen att åka till sjukhuset dagen efter. På natten när vi påpekade detta svarade killen som var " chef " på nätterna eller iaf trodde att han var det att det inte finns några mygg där. Lite störande med korkad personal som påpekar att man ljuger fast man ser betten på armen. Deras club lounge stänger 17.00 så den hinner man aldrig besöka vilket också är ett stort minus! Dock hade dem en trevlig manager som vi träffade när vi skulle checka ut. Väldigt förstående och hjälpsam. Hade alla andra i personalen vart som henne så hade detta hotell fått en 5a i betyg direkt!

  • Bodde här: december 2015, reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Pontus L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sebastien T, General Manager på Grand Mercure Phuket Patong, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2015

Tack MrLindberg08 och Gott Nytt År!!
Sebastien

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 november 2014

Oerhört trevligt hotell. Trevlig personal.

Rummet kändes lyxigt. Bra AC som gjorde rummet svalt utan något direkt vinddrag.

Lite längre avstånd till Bangla Road men inget som störde oss.

Frukostbuffén var suverän.

  • Bodde här: oktober 2014, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Pontus P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Sebastien T, General Manager på Grand Mercure Phuket Patong, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2014
Google-översättning

Thank you so much Pontus P!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Valentine L, Guest Relations Manager på Grand Mercure Phuket Patong, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Valentine L, Guest Relations Manager på Grand Mercure Phuket Patong, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Valentine L, Guest Relations Manager på Grand Mercure Phuket Patong, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen