Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Vi fick rum utan balkong mot gatan, Hard rock café ligger precis mitt emot. De spelar live musik till 01.00 varje dag.
Så om du har barn eller vill lägga dig tidigare än så är detta fel hotell.
Dålig städning och dåligt skick på rummet, massor utan myror i hela rummet " till och med i sängen"
Sa till om de men inget hände.
Trevlig personal i receptionen.
Bra frukost!
Läget är 15 min till stranden patong beach, 20 till stan.

Bodde här: mars 2016
Tack Sandra L
Omdömet skrevs 9 mars 2016 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell med trevlig personal bra frukost buffé och fint pool område, det som drar ner betyget lite är den musikunderhållning som är varje kväll mellan kl. 20.00 och 24.00 och som hörs in i rummen. ATM automat på hotellet fri wi-fi nere i hotell lobby området.

Bodde här: februari 2016, reste ensam
Tack Roland Ö
Omdömet skrevs 25 februari 2016

Vi var tre par som bodde på hotellet i tre veckor i januari-februari 2016. Vi hade varit i Patong många gånger tidigare och bott på olika hotell varje gång. Detta var det klart bästa! Personalen i receptionen var fantastisk på alla sätt! Man kände sig välkommen och uppmärksammad hela tiden. Frukostbuffen var god och riklig och även här fick vi härlig kontakt mord den vänliga personalen! Rummen var rymliga och bra med balkong som hade utsikt mot det välskötta poolområdet. Vi hade kaffeträffar varje dag på rummen! Rummen städades grundligt varje dag med nytt sänglinne och nya handdukar. Vi fick ofta vackra sängdekorationer av de glada och trevliga städerskorna.
Hotellbaren var trevlig och hade bra liveband om kvällarna. Vi startade lite spontan dans där! Hotellets egen Elvis uppträdde ute eller inne varje vecka. Poolområdet hade allt man kunde önska och Patong beach fanns inom gångavstånd.
Som avslutning vill vi säga att om vi återkommer till Patong så vill vi absolut bo på Baumanburi igen!
Kurt, Lily, Kerstin, Ragnar, Gunnel och Robert

Bodde här: januari 2016
Tack 183robert
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 1 augusti 2014

Detta motell var utmärkt pris ungefär 230 svenska kronor. Det har en vacker pool med massagebehandlingar under delar av dagen. Vi bodde på det här hotellet den sista dagen på en två veckors semester i Thailand. Bra för sista minuten shopping. Eftersom detta hotell ligger precis i mitten av små butiker fulla av souvenirer och kläder.

Tack jjw62au
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.au. Visa original
Omdömet skrevs 28 april 2013

Mycket nöjd med detta hotell, bodde här två veckor i januari-februari 2013 med pojkvän och tre vänner.
Rummen var fräscha och lagom stora. Städning varje dag och ingen städerska kom och störde för man fick välja själv på skylten utanför rummet när man ville ha städning. Allt man behövde fanns i rummet (kyl, hårtork, TV, safetybox, luftkonditionering) och det var bra utrymme i garderoben.
Fanns ett träningsrum som var helt okej, vissa maskiner var trasiga men det mesta fungerade.
Frukostbuffén var alltid en väldigt bra start på dagen, fanns en hel del att välja emellan så man aldrig tröttnade.
Mycket trevlig och hjälpsam personal.
Fanns Wi-Fi som man fick köpa ganska billigt, kunde dock vara lite dålig täckning inne på rummet.
Poolområdet var väldigt mysigt med alla palmer runt omkring. Nackdelen var att det låg innanför husen så det var inte så många soltimmar där, och så var vattnet i poolen ganska kallt i jämförelse med havet.
Hotellet hade även bra läge med en nära promenad till både stranden, shopping och massa restauranger, och framför allt nära Bangla road om man vill festa loss.

Tips för att välja rum: Ett rum som var något större än standard hade vi och det var bra. Rekommenderar inte att ta rum med lägst standard, för de låg vid gatan där trafiken utanför kunde vara väldigt störande.
  • Bodde här: januari 2013, reste med vänner
2  Tack Camisado89