“Vackert, smakfullt och gott”

Sizzle Rooftop Restaurant
Boka med Chope
Sizzle Rooftop Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 10 av 720 Restauranger i Patong
Prisklass: 500 US$ - 3 500 US$
Bra för: Vacker utsikt, Romantiska möten
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Helt klart en av de vackraste ställen jag besökt i Thailand. Helt klart värt ett besök. Maten och servicen är toppklass. Ca 100 euro per person med en tre-rätters är helt ok.

Tack Murat Y
GM_Avista_Hideaway, ผู้จัดการ på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2017

Thank you for sharing your experience with us. I was so pleased to have such a positive impression. As one of Phuket's most famous restaurant establishments, both our culinary and service teams strive to ensure your experience is always kept at the heart of our aims and was so delighted to have learned that this was the case during your recent visit. . I will also share your comments with all concerned as I will be happy to have your praise.

Kind Regards,

Timothy Westaway
Executive Chef
Sizzle

Omdömet skrevs 18 mars 2017

Total överraskning uppe på Patongs berg. Redan när nu kommer in till denna restaurang som infinner sig vid ett Hotell så blir du överaskad hur fint och lugnt där är ,och hur bra du blir mottagen av personalen. Maten är en njutning för dina smaklökar , hur god en "sallad" kan vara när den är tillagat med kärlek och respekt för maten. Efter en 5 rätters middag så gick vi ut med t stort leende på våra läppar ! kan varmt rekommendera denna Restaurang för Er som vill avnjuta "en av de bästa " i värden! Och då har vi rest mycket i hela världen med inriktning på bra mat !

Tack Jklinkma
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef Tim Westaway på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us. I was very pleased to have learned that your evening at Sizzle left such a positive impression. As one of Phuket’s most renown restaurant establishments, both our culinary and our service teams do strive to ensure your experience is always kept at the heart of our aims and I was therefore delighted to have learned that this was in fact the case during your recent visit. I shall also share your comments with all concerned as I am positive they will be very pleased to have learned of your praise.

Kind Regards,

Timothy Westaway
Executive Chef
Sizzle

Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Fin atmosfär, trevlig personal och helt okej mat.
Maten lever inte riktigt upp till prislappen som är ca 4 gånger så dyr som att äta på en restaurang i patong.
De försökte göra en en drink enligt önskemål, vilket föll platt.

Tack j882015
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2017

Thank you for your comment.

Omdömet skrevs 10 januari 2017 från mobil enhet

Firade min frus födelsedag här och vi var mycket nöjda med maten och personalen. Vacker utsikt och mysig stämning!

Tack Simon L
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef Tim Westaway på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 15 januari 2017

Great to hear you had an excellent night at Sizzle !

Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Bra men jag forvanta oss battre med tanke pa vad det kostade. Vi har inga problem med att betala men detta var inte prisvart. Fantastisk utsikt och det ar val det man
betalar for. Trevlig kock som prata med alla. Min biff var ok frugan inte lika nojd med sin mat vi sa ingenting men vi hade en trevlig kvall over all
for dyrt !

Tack fred g
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2016

If any guest is not happy with their choice of food at Sizzle we change it for them at that moment, no questions asked, we want all to leave satisfied, so if no comment is made at the time of dining we do not know about this situation. All our ingredients are imported for authentic western flavors so we will be a little bit more expensive, yest we still have many repeat guests. You can eat at cheaper local steak house restaurants but you will not have the same quality.

Resenärer som tittade på Sizzle Rooftop Restaurant tittade också på

Besökt Sizzle Rooftop Restaurant? Berätta vad du tyckte!