“Utmärkt!”

Sizzle Rooftop Restaurant
Rankad som nr 5 av 592 Restauranger i Patong
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Omdömet skrevs januari 10 2017 från mobil enhet

Firade min frus födelsedag här och vi var mycket nöjda med maten och personalen. Vacker utsikt och mysig stämning!

Tack Simon L
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef Tim Westaway på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade januari 15 2017

Great to hear you had an excellent night at Sizzle !

Omdömet skrevs oktober 24 2016

Bra men jag forvanta oss battre med tanke pa vad det kostade. Vi har inga problem med att betala men detta var inte prisvart. Fantastisk utsikt och det ar val det man
betalar for. Trevlig kock som prata med alla. Min biff var ok frugan inte lika nojd med sin mat vi sa ingenting men vi hade en trevlig kvall over all
for dyrt !

Tack fred g
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade oktober 29 2016

If any guest is not happy with their choice of food at Sizzle we change it for them at that moment, no questions asked, we want all to leave satisfied, so if no comment is made at the time of dining we do not know about this situation. All our ingredients are imported for authentic western flavors so we will be a little bit more expensive, yest we still have many repeat guests. You can eat at cheaper local steak house restaurants but you will not have the same quality.

Omdömet skrevs januari 31 2016 från mobil enhet

Var på Sizzle och åt middag med min vän för två dagar sedan. Redan vid ingången så var man mycket trevligt bemöt. Hela atmosfären andas service. Vi fick sitta på en liten platå med eget tak som skyddade för solen. Utsikten var magisk. Vi avnjöt en svalkande drink till solnedgången medan vi väntade på för/varmrätten. Kocken kom ut och frågade oss hur vi ville ha maten och personalen var mer än trevliga. En liten detalj var att jag precis fyllt åt och dem kom ut med tårta och sjung för mig. Helt otroligt fint gjort. Jag rekommenderar starkt denna resurang för folk som vill ha en utsikt som heter duga. Och en middag den sent kommer glömma.

Tack Mats B
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade februari 6 2016

Bra att höra att du hade en underbar födelsedag fest på Sizzle. Tack för dina vänliga kommentarer och hoppas att se dig och dina vänner tillbaka i framtiden.

Omdömet skrevs januari 31 2016 från mobil enhet

Personalen är mycket uppmärksamma och diskreta. Maten var fantastiskt och kocken kommer ut och kollar så allt är bra.

Tack Simon T

Glad att höra att du hade en bra tid, och känner att maten var fantastiskt, hoppas att se dig igen.

Omdömet skrevs september 19 2015 från mobil enhet

Ohoj vilken miljö
Ohoj vilken mat
Ohoj ohoj
Helt underbart ställe och mycket mycket bra mat
Personalen kan sin sak dom är med hela tiden och ger en mycket bra service
Har nog bara upplevt samma kvalitet på service när jag varit i usa

1  Tack Reidar M
GM_Avista_Hideaway, Executive Chef på Sizzle Rooftop Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade september 22 2015

Glad att du gillar miljön, mat och service. Jag stylade menyn efter många populära amerikanska restaurang stek hus brinner varför du lagt märke till det. Tack för dina vänliga kommentarer.

Resenärer som tittade på Sizzle Rooftop Restaurant tittade också på

Besökt Sizzle Rooftop Restaurant? Berätta vad du tyckte!