Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Väldigt fint och rent städat! Vi hade superbra städerskor och vår hette Swe. Väldigt bra service och ett bra hotel. Det var en familjeresa och vi stannade på hotellet i 2 veckor. Maten var bra och poolområdet var superfräscht. bra utsikt och trevlig personal

Datum för vistelsen: december 2019
Tack thereselonn
Omdömet skrevs 30 november 2019

För pengarna vi har spenderat för att bo här en vecka, är hotellet inte prisvärt.
Visst, rummet är av en bra storlek, och balkongen är skön, men madrasser är slitna, sänglinne ger ett sådär intryck - något solkiga. Någon dag får man både handduk och badlakan på rummet, andra dagar bara det ena. Varmvatten snålar man med i duschen, strålen blir så svag att man inte är säker på att man duschar.
"Gratisbussen" mellan hotellet och Patong går när den går... Det finns en tänkt tryckt tidtabell på rummet, men i praktiken går bussen lite hursomhelst. Eftersom det är en gratisbuss är det ju också lite svårt att ha förväntningar eller krav på den.
Personalen försöker nog göra så gott dom kan, men då väldigt få behärskar engelska blir kommunikation ett problem.
Detta är inte en anläggning jag skulle rekommendera.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Christer J
Omdömet skrevs 26 januari 2019 från mobil enhet

Kocken Zow nyp min är riktigt duktig i köket, riktigt god mat! Trevlig pool är det också. Lugnt och skön sida av Patong, funkar jättebra med barn.
Trevligt med bar i poolen och massagen är bra också..

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack SwedGustaf
Omdömet skrevs 5 december 2018 från mobil enhet

Jätte bra läge i patong.
5 min med tuktuk in till massvis med restauranger och nattliv, men ligger även lugnt till.
Standen ligger precis utanför, men patong beach som är finare ligger 5 min bort med tuktuk.

Frukosten har allt du kan önska.
Godaste äggen gjorde Ball.
Vi besökte även restaurangen för lunch och 1,5 åring hade mycket spring i benen lekte Fah och Nainag med henne så vi kunde äta i lugn och ro.
Vi tillbringade mycket tid i polen med 1,5 åring och 4månaders och även där var MR. Golf Chit och Kyaw väldigt barnvänliga och trevliga.
Det serverades väldigt goda drinkar av Sao Pluem och Zaw.
Vi var otroligt nöjda med städningen, vi behövde extra mycket hjälp så som byte av lakan och städning av uteplats och de hjälpte Kanda till så fort vi bad om det.

Vi behövde hjälp och tips med saker kring våra vistelse här och även läkarvård och det hjälpte Bank, Tok, Pat och Chai med.

Behöver ni hjälp med billig tuktuk och tips så fråga efter Pek precis utanför hotellet.

Rekommenderas starkt / barnfamilj

Datum för vistelsen: december 2018
Tack sandliden
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Bra hotell med riktigt bra servitörer i restaurangen med magisk soldnedgång.
Fint polområde med bästa solsängar vi någonsin haft. Bra frukost och god mat i restaurangen med bra priser. Mycket bra för att vara 3 stjärnor. Behöver ompyssel. Bästa servicen i restaurangen.

Datum för vistelsen: februari 2018
2  Tack John o Annica Ö o