Omdömet skrevs 9 mars 2018

Det finns inget dåligt att säga om detta hotellet, allting var bara positivt. Tar ca 10-15 minuter att promener till patong beach. Rummen är fina, poolområdet fint med poolbar. Stor och god frukostbuffe och även middagsrestaurangen serverar mycket god mat.

Bodde här: mars 2018
Tack imeYstad
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2018

Dear imeYstad,

Thanks for sharing your recent experience at Deevana Patong Resort & Spa. We are glad to hear that you enjoyed our room and various facilities and also you were impressed by our team's service. We strive to provide personalized service to our guests and eager to meet our guests' need.

We hope to welcome you back for another enjoyable stay. Should you require any assistance, please feel free to contact us directly: info@deevanapatong.com

Omdömet skrevs 16 januari 2018

Vi bodde här två nätter och var supernöjda med allt. Två stora pooler, fina rum, bra service. Ligger en kvarts promenad från den mest hektiska och vidriga delen av staden vilket känns skönt om man som vi, vill slippa det.

Det enda minuset var att smoothies och drinkar i poolbarerna inte görs på färsk frukt utan äckligt koncentrat. För 150 baht för en juice förväntar man sig äkta och färska råvaror.
Frukostbuffén är superbra!
Om jag någonsin måste besöka Patong igen är det här jag vill bo.

Tips för att välja rum: Välj garden view för mysig atmosfär!
  • Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Paulipuman
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2018

Dear Paulipuman,

Thank you for taking the time to write your brief impressions of your stay with us. As always we are delighted when we make such a wonderful impact. It is our goal to serve our guests with the highest standards of service and I hope you have enjoyed your stay as much as we have enjoyed serving you. Your valuable comments will certainly help us to maintain and achieve our goals.

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Should you require any assistance, please feel free to contact us directly : info@deevanapatong.com

Omdömet skrevs 19 december 2017

Bra hotell med otroligt trevlig personal! Det ligger en bit ner på huvudgatan vilket gör att man slipper livet från Bangla och närliggande område med allt sitt liv, samtidigt som det bara tar ca. 10 min att gå dit när man väljer att vilja ha det livet.
Vi bodde i ett rum i trädgårdsdelen, rummet var rent och fräscht, men det var EXTREMT lyhört (vilket gör att hotellet inte får full pott på betygskalan). Plus att det var en glipa mellan ytterdörrens nederkant och golvet, vilket gjorde att det emellanåt tog sig in en del kryp. Bra städning och otroligt trevlig hjälpsam städpersonal (precis som all personal på hotellet), och bra sängar för att vara i Thailand! Bättre frukost än vad många andra erbjuder i Thailand med mycket att välja på. Fanns dock inga glutenfria alternativ, så vi beställde bröd från Swedish Bakery i Kamala som vi själva tig med oss till frukosten. Fruktansvärt kaffe dock, vi köpt näscafé och drack på rummet innan vi gick bort till frukosten istället. Men överlag är det ett fint och bra hotell, som ligger med knappa 10 min gångavstånd till stranden och 10 min till liv och rörelse. Vi hade absolut kunnat tänka oss att boka detta hotell igen! Bokar ni måste ni gå och käka på May´s, en restaurang precis bredvid hotellet med den bästa thailändska maten i hela Patong, och om du är less på thaimat har de riktigt bra tyskt käk med äkta tyska korvar m.m och en fantastiskt personal!

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Molina P
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2017

Dear Molina P,

We all look forward to welcoming you again on your next visit. Should you require any assistance, please feel free to contact us directly : info@deevanapatong.com

Omdömet skrevs 19 april 2016

Bodde här 10 nätter för 3: e gången och det var lika toppen som alltid. Kanonbra frukostbuffé, rummet (delux) jättebra. Fina buffér erbjuds. Poolerna och personalen var kanon. Kham som jobbar där var riktig trevlig i alla lägen. Närhet till nattliv men ändå lite utanför centrum.

Tips för att välja rum: Delux rum är fina!
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Åsa E
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2016

Dear Guest,

I’m so pleased to hear that we continued to impress on your stay and thank you for taking the time to leave feedback on your stay with us at Deevana Patong resort & Spa. I was very pleased to read that you appreciated the friendliness and assistance of our staff and enjoyed your visit in our resort.

It is always encouraging for us to learn that our guests are satisfied with our services as it is what we strive for everyday. Your kind words have been passed on to our teams particularly to Kham who made your stay a pleasant one. This will certainly motivate them to keep up the good work.

Omdömet skrevs 25 februari 2016 från mobil enhet

Bodde här under 10 dgr med min man och våra två barn, 3 och 1,5 år gamla. Blev fantastiskt bra bemötta redan från första stund. Vi bodde i ett deluxerum med jacuzzi, rum nr 4104 som va helt och hållet till belåtenhet. Badrummet var fräscht och rymligt. Bra tryck i duschen. Poolhanddukar fanns. Strandmadrass och strandväska samt flipflop fanns på rummet. Ac var bra. Sängen lite hård som vanligt i Thailand. Frukosten serverades fram till kl 11 och utbudet var väldigt varierande. Den bästa frukosten som jag ätit i Thailand! Det är ca 20 min promenad till Bangla och till patong beach. 2 poolområden och en barnpool och liten lekplats. Fräscha pooler o lagom stora! Fanns oftast plats att få. Wifi var snabb, blev dock utloggad ganska ofta. Fantastisk bra service och jag kan inte annat än att varmt rekommendera detta hotell! Återkommer garanterat nästa gång vi kmr till Patong.

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack MallanT
Deevana_Patong, General Manager på Deevana Patong Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2016

Dear MallanT,

Thank you for choosing Deevana Patong resort & Spa and for sharing with other users this very nice and warm feedback about us.

Reading that you had such a nice experience at Deevana Patong resort & Spa really gives us the motivation to keep our efforts to provide our guests with the best experience as possible in Phuket and in our hotel.

Deevana Patong resort & Spa will always keep their doors opened for you during your next trip to Phuket,

Kind regards from Deevana Patong resort & Spa Family.