“Mat och dryck”

Rankad som nr 65 av 815 Restauranger i Patong
Bra för: Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Absolut Bästa maten i Patong, mycket att välja på för både vuxen och barn! God service! Såpass gott och bra så sonen gav tummen upp för pasta bolognese! Och Stort tack till Servitrisen Narin för gott omhändertagande. Vi ska dit en gång till innan vi beger oss hemåt igen!
Barnstolar finns, och även barnbestick!

Datum för besöket: februari 2020
Tack mlundeandersen
davenick1, Owner på Molly's Tavern Irish Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 29 februari 2020

Hi there

Thanks for visiting us and for taking the time to write a review.

We delighted to hear that you enjoyed your experience with us. Your custom is highly appreciated.

We do hope to see you again.

Best wishes

Omdömet skrevs 2 februari 2019 från mobil enhet

Super härlig personal, goda drinkar, bra öl och visar 6 nations rugby!
Right in the center of patong, the owner was treating us amazing!

Datum för besöket: februari 2019
Tack Fia-scott
davenick1, Owner på Molly's Tavern Irish Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2019

Dear Fia-Scott

Thanks for visiting us and for taking the time to leave feedback. It’s appreciated.

We are pleased to hear that you enjoyed your experience with us. Your custom is highly appreciated.

Hope to see you again.

Thanks and best wishes

Omdömet skrevs 17 mars 2017

Hade sett framemot att gå hit , så vi sparade oss till s:t Patricks day, tog på oss lite grönt. maten var helt okej åt nacho tallrik som var bra och stark, och sedan blt med pommes. Personalen var nonchalanta och vi beställde irish coffee till efterrätt, sa till tre gånger men fick aldrig någon, så efter en timme betalade vi och gick därifrån, besviken.

Tack mhm542
Omdömet skrevs 21 augusti 2016 från mobil enhet

En pub/restaurang där man kan både sitta inne och ute. Bra utbud av öl både på fat och flaska. Den har bra utbud av både typisk brittisk och Thai mat. Här visas dessutom mycket sport på 7 stycken TV-apparater. På kvällen dessutom Live band.

Tack tege11
Omdömet skrevs 8 mars 2016 från mobil enhet

Var in för att ta en öl och en cider. Helt ok ställe.
Fungerar med rullstol. Mycket folk, fullsatt utomhus. Levande musik inne.

Tack 463karina

Resenärer som tittade på Molly's Tavern Irish Bar & Restaurant tittade också på

Besökt Molly's Tavern Irish Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!