Omdömet skrevs 15 mars 2013

Modärnt fint hotell, 4 stjärnor borde vara 5! Perfect service, många gratis program, otroligt trevlig personal. Perfekt frukost. Nära till shopping. Negativt var tråkig balkongutsikt och alldeles för mycket månniskor och solstolar på stranden, grumligt vatten.

Rumstips: Välj rum med två dubbelsängar om ni reser med barn.
Datum för vistelsen: mars 2013
1  Tack Wivona
Omdömet skrevs 2 februari 2013

Efter att ha läst alla positiva omdömmen om detta hotell så bokade jag 3 veckor men jag kan inte se allt det positiva som alla har skrivit. Många berömmer frukosten men hur gott är det med pizza, chicken nuggets, thai food, kyckling, griljerad skinka till frukost. Det positiva var det stora fruktbordet och salladen. Rummen håller en väldigt hög klass med allt man kan önska sig. Städningen var utmärkt liksom personalen på hotellet. Med tanke på hur fint hotellet är så är det konstigt att man har bruna heltäckningsmattor i korridorerna det liknar ett pittoreskt hotell i Tallin på 70-talet.

Datum för vistelsen: januari 2013
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack Hurvetdudet
Omdömet skrevs 26 december 2011

Väldigt bra hotell med perfekt läge vid Patong Beach. Man har gångavstånd till allt, stranden, restauranger, butiker, stort köpcentrum (Jung Ceylon) och nöjeslivet på Bangla road.
Hotellet är fräsch med fina rum som har tv, dvd-spelare, vattenkokare och kylskåp. Perfekt då vi reste med vår son som är 7 månader. Hotellet har en stor fin frukostbuffé, god mat på restaurangerna och mycket trevlig personal. Poolområdet är stort och har även flera olika barnpooler. Stranden ligger precis utanför hotellet på andra sidan vägen. Där står en trafikpolis som hjälper turister att korsa gatan vilket annars kan vara svårt speciellt om man som vi hade barnvagn.

Datum för vistelsen: december 2011
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
Tack Pia L
Omdömet skrevs 18 december 2011

Väldigt bra frukost, innehöll allt man kan önska. Bra rum och mycket trevlig personal.Jättebra att hotellet låg så nära stranden.

Datum för vistelsen: december 2011
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
1  Tack Havsgud
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 20 augusti 2011

Bodde där i 16 nätter i Busakorn-flygeln/studiorum så bekvämt!!!! Min 7-åriga dotter hade schäslongen ... rummet var alltid städat, sängarna nedvikta och alltid blommor som gjorde vistelsen till något särskilt ... med oss 3 boende där fanns det massor av utrymme att röra sig på ... åt bufféfrukosten, den var super med så mycket att välja på ... servicen var otrolig ... all personal var så vänlig och gjorde vistelsen till något att minnas för alltid ... Poolen har ett djup och spa och inbyggda sittplatser och dessutom fontäner ... Restaurangen Thai Charm i Busakorn-flygeln hade jättegod mat och service och valuta för pengarna ... längtar efter att få åka tillbaka ... !!!! Barnpoolerna var så rena och barnklubben var så välorganiserad, massor av aktiviteter .... också bra bemannat.
Inget var för mycket, dessutom bra beläget längs Patong beach ... längtar efter att få åka tillbaka nästa år och ta med hela storfamiljen ... Tack Holiday Inn!!!

2  Tack shell133
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com.au. Visa original