Official Hotel
Johanna
Serviceminded
Omdöme om Burasari Phuket
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 21 dec. 2019
För andra året i rad vi besöker Burasari, alltid vänlig personal och speciellt frukosten. Där hade vi Leang som redan efter en dag visste vilken omelett man ville ha, Nam som är underbar! Likaså med Kong och Boonchu. Överlag var hotellet väldigt tillmötesgående och 10/10 i service!
Datum för vistelsen: december 2019Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
1 746 kr
0.8 km från Burasari Phuket
Kostnadsfri parkering
Skyline Rooftop Pool / City View
776 kr
    1 136 kr
1.5 km från Burasari Phuket
Visa fler hotell i Patong
Omdömet skrevs 30 september 2019

Mycket trevligt hotell med bra läge (södra delen) och personal som gör det där "lilla" extra 😀 Utmärkt frukost buffé och mat till bra priser. Fri minibar (2öl juice läsk chips nötter choklad) Rent och fräscht på rummet+bra utbud med sport nyheter barn och film kanaler på engelska. Kommer defenitivt tillbaka hit!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
2  Tack maasamui65
Burasari G, General Manager på Burasari Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2019

Dear maasamui65,

Thank you for your recent stay at Burasari Phuket and for taking your time to share your experiences.
We are happy that you enjoyed our services and facilities.

Looking forward to welcome you back again to us soon.

Warm regards,

Patrik Ilstam
General Manager

Omdömet skrevs 10 februari 2019

Bodde här i 4 nätter. Var så glad att vi bokat det efter att ha upptäckt att Patong blivit stökigare än någonsin med mycket trafik och avgaser. När man kommer in möts man av trevlig personal, härlig pool och en mysig bar där dom gjorde goda drinkar. Älskade Passion Daquiri. Rummet var fräscht med sköna sängar. Vi hade lyxat till det med ett rum på nedre plan med en skön sittdyna ut mot poolen. Vet ju av erfarenhet att folk brukar gå upp tidigt för att lägga beslag på solstolar. Nu hade vi våran egen. Var så skönt att sitta där och njuta och bara hoppa rätt ner i poolen. Poolen hade ett djup på 140cm. Rent och snyggt. Duschen var aningen liten. Min man och jag är ganska små så det var inga problem. Men är man storvuxen kan den nog kännas lite trång. Besökte även hotellets SPA och fick en helt underbar massage. Papegojan som syns på en del bilder hade gått bort bara en månad innan vi kom dit. Beklagar sorgen. Frukosten var bra med det mesta man kan önska sig. Kommer jag tillbaka till Patong kommer jag alldeles säkert att vilja bo på detta hotell.

Rumstips: På en del rum på övre våningen är balkongen väldigt liten.Så det går inte att sitta där.
Datum för vistelsen: februari 2019
2  Tack nillaa2018
898lukasg, General Manager på Burasari Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2019

Dear nillaa2018,
Thank you for this amazing review. I'm glad you've had such a good time here.
We're looking forward to welcome you back again next time.
Best regards

Omdömet skrevs 5 januari 2019

Rum och frukost helt ok.Personalen trevliga och tillmötesgående. Det tråkiga är kackerlackor, de finns på rummen, så tänk på att hålla väskor stängda. Troligen pga ett sånt land är set svårt att undvika. Mitt rum var mot baksidan med en balkong som inte kunde utnyttjas. Trevlig ledning, med chefen varje morgon i frukosten.

Rumstips: Det finns rum med utgång direkt till poolen. Även rum med fin balkong i receptionshuset,
Datum för vistelsen: december 2018
3  Tack lennart5102
Burasari G, General Manager på Burasari Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2019

Dear lennart5102,
Thank you for you kind words.
Best regards,

Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt mysig miljö i de allmänna utrymmena. Lummig växtlighet och mörkt trä. Vi bokade rum
med poolutsikt. Det luktade dock öl och rök och låg precis över baren. Balkongen var minimal. Vi bad om att få byta rum vilket den mycket trevliga hotellpersonalen ordnade. Vi fick en uppgradering till ett elite-rum. Kan verkligen rekommendera att boka denna typ av rum. Betydligt fräschare och större och dessutom utan röklukt. Städningen var dock inte bra. Städpersonalen tog inte bort använt porslin och torkade inte ur handfat och dusch. De hängde upp handdukar vi lagt i duschen för att få bytta. Frukosten var utmärkt! Poolerna var små men fantastiskt mysiga med spakänsla. Läget mycket bra!

Datum för vistelsen: juni 2018
2  Tack Karin B
BurasariGroup G, General Manager på Burasari Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2018

Dear Karin B,

I am happy to learn that you enjoyed your overall stay at Burasari. Also, thank you for your valuable feedback about the Housekeeping. Please accept my apology for this shortfall. Only by understanding where we can improve can we excel in our service delivery. We hope you will consider staying with us again.

Tropical regards,

Omdömet skrevs 12 december 2017 från mobil enhet

Andra gången vi bor på detta hotellet och är jätte nöjda! Miljön på hotellet är helt underbar! Mycket växtlighet och vatten, mysigt!
Rummen är jätte fina. Vi bodde i ett Elite rum med utsikt mot en av poolerna.
Hotellet ligger även nära stranden. Det tar bara 2 minuter att gå.
Personalen på hotellet är helt underbara!

Datum för vistelsen: december 2017
Tack vensville_74
BurasariGroup G, General Manager på Burasari Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 13 december 2017

Dear Mia A,

Nothing is more rewarding than to know that you had an amazing vacation at Burasari. I am really glad we were able to make you right feel at home. See you again for another fabulous third stay.

Best regards,