Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 688)
Filtrera omdömen
3 688 resultat
Medlemsbetyg
2 041
1 121
319
127
80
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 041
1 121
319
127
80
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 3 688 omdömen
Omdömet skrevs 19 juli 2015

- Ett hotell som utger sig för att vara 4-stjärnigt men som inte på något sätt lever upp till det! Personalen i lobbyn inte alls hjälpsamma. Fick ej det bokade rummet och fick efter mycket om och men bytt. Städning på rummen under all kritik.
+ Personalen i restaurangen och poolbaren jättetrevliga och serviceinriktade. Hotellets läge mycket bra, nära till stranden och restauranger.

Rumstips: Ingen störande omgivning
Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste med vänner
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Lenasj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
BurasariGroup G, General Manager på Burasari Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2015
Google-översättning

Dear Lenasj,

Thank you very much to share your Burasari experience on Tripadvisor. I truly value the opinions of our guests and I do apologize if the service did not meet your expectations. The resort is offering several types of Elite room and I am sorry to hear that the room assigned upon your arrival was not how you like it. As per my records, the team suggested you to move in the new renovated Elite the next day. I understand that you were pleased with it. Also I do apologize with regards to the room cleanliness. The service you received might not be as Burasari's standard. I have well-noted your valuable feedback and the Housekeeping manager will take the necessary action.
I am glad to hear that you have enjoyed the services at Kantok restaurant and the Pool bar. Also thank you for your compliments about Burasari's location.

I hope to have another opportunity to welcome you again.

Kind regards,
Lukas

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juni 2012

Bästa hotellet i patong, fina och fräsha rum, trevlig personal, härlig frukost som äts utomhus i trädgården. + gratis internet + fri minibar som fylls på varje dag. Trevligt poolområde med porlande vattenfall. bästa juicebaren vid entren!

-önskat gym!
-önskat få möjlighet välja light drycker till minibaren

Nästa vinter blir det 5 året vi bor här!

Rumstips: Rekommenderar premier grand eller elite rum, classic rummen är små och saknar balkong.
Datum för vistelsen: februari 2012
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack myyke
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 september 2011

Har varit i Phuket många gånger och bott på flera olika hotell.
Men de senaste åren har våra familjesemestrar alltid varit på Burasari Resort.
Varje gång vi är där, stannar vi för 5-6 nätter.
Hotellet är väl värt pengarna!.
Rummen är fantastiska!.
Vi bokar alltid rummen med tillgång till pool i den nya flygeln.
Frukosten är är tillräckligt bra.
Trots att det ligger ca 50 meter frånThaweewon rd,, så är hotellet förvånansvärt tyst med tanke på allt oväsen man får när man går ut på gatan.
Personalen är vänlig.
Hotellet är bekvämt beläget intill Holiday Inn och det finns en dygnsöppen närbutik precis utanför.
Det är 25 meter ner till Marriot Courtyard och Hard Rock Cafe.
Hotellet har 2 vingar, gamla och nya vingen, pool finns på båda vingarna.

Tack virgopq
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Burasari G, General Manager på Burasari Resort, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Burasari G, General Manager på Burasari Resort, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen