Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Härligt hotell med serviceminded personal, nyrenoverade rum, spa med kunnig personal, bra pooler, flera restauranger med ok mat (ingen toppmat, men kulatt det finns valmöjligheter om orken sinar eller vädret gör att man inte vill ta sig speciellt långt bort), shuttlebus från reception till övre delen. Bra frukost med mycket val, lite tråkig juice och skinka och andra pålägg. Men gott om andra val.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack danielaL3028JL
DMC_EAM, EAM på Diamond Cliff Resort and Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2017

Dear danielaL3028JL

Thank you for your review of our resort & its great to read you had such a positive experience, in particular our fantastic breakfasts!
Best wishes on behalf of the whole team
Philip - Executive Assistant Manager

Omdömet skrevs 6 januari 2017

Vi bodde i "Romantic Suite" och det levererade hela vägen fram.
Otroligt mysigt hotell med underbar personal som titulera alla gäster efter något kännetecknande, vi var "Tiger Family" då de såg min tigertatuering.

Avskräcks inte av backarna på hotellet, de kör transfer upp och ner varje 5min.
Med riktigt rolig personal.

Finns så mycket underbart att skriva om detta hotell men väljer att lägga upp bilder istället. Min rekommendation är: Har du råd, boka!

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
1  Tack Resepojken
Omdömet skrevs 5 januari 2016

Vi fick en svit på över 70 kvm med separat badrum med bubbelbad och fönster ut mot havet, sparat toalettrum, separat dusch, separat stort utrymme med handfat, varsin dubbelsäng med sänghimmel, fotöljer, soffa och matbord , stor balkong mot havet,,,, etc etc, Allt finns i rummen, tofflor, badskor, morgonrockar, tandborstar med tandkräm, allt för dusch ETC!! Personalen är underbar, frukosten extremt fin. Kan bara inte beskriva hur bra man mår här. Andra gången nu på detta hotell och det blir fler gånger!!

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt samt gärna större rum än standard, det är fantastiskt.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
3  Tack Anette J
Omdömet skrevs 21 februari 2015

Jättetrevligt hotell. Mycket god service. Förvånande lite folk på hotellets fantastiska restauranger.
Rummet var mycket bra, lite störda av tomgångskörande bussar på morgonen. Gratis shuttlebus till Patong, Paradise beach, Phuket town. Bra pooler. Här kan vi tänka oss att bo igen...

Tips för att välja rum: Ett rum en bit upp så hörs vägen med trafikvakten mindre.
  • Bodde här: februari 2015, reste som ett par
4  Tack Torgny J
Omdömet skrevs 27 augusti 2014 från mobil enhet

Bästa service! Bästa rummen och pool området. Allt var perfekt på detta hotel!

Vi hade svårt att lämna området och längtade tillbaka vart vi än gick :)

Trevligt att personalen har folkdräkter och serverar enligt ritual... Hit vill jag komma tillbaka!

Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
1  Tack Kasewa D