Omdömet skrevs 6 januari 2017

Vi bodde i "Romantic Suite" och det levererade hela vägen fram.
Otroligt mysigt hotell med underbar personal som titulera alla gäster efter något kännetecknande, vi var "Tiger Family" då de såg min tigertatuering.

Avskräcks inte av backarna på hotellet, de kör transfer upp och ner varje 5min.
Med riktigt rolig personal.

Finns så mycket underbart att skriva om detta hotell men väljer att lägga upp bilder istället. Min rekommendation är: Har du råd, boka!

• Bodde här: december 2016, reste som ett par
1  Tack Resepojken
Omdömet skrevs 5 januari 2016

Vi fick en svit på över 70 kvm med separat badrum med bubbelbad och fönster ut mot havet, sparat toalettrum, separat dusch, separat stort utrymme med handfat, varsin dubbelsäng med sänghimmel, fotöljer, soffa och matbord , stor balkong mot havet,,,, etc etc, Allt finns i rummen, tofflor, badskor, morgonrockar, tandborstar med tandkräm, allt för dusch ETC!! Personalen är underbar, frukosten extremt fin. Kan bara inte beskriva hur bra man mår här. Andra gången nu på detta hotell och det blir fler gånger!!

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt samt gärna större rum än standard, det är fantastiskt.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
3  Tack Anette J
Omdömet skrevs 21 februari 2015

Jättetrevligt hotell. Mycket god service. Förvånande lite folk på hotellets fantastiska restauranger.
Rummet var mycket bra, lite störda av tomgångskörande bussar på morgonen. Gratis shuttlebus till Patong, Paradise beach, Phuket town. Bra pooler. Här kan vi tänka oss att bo igen...

Tips för att välja rum: Ett rum en bit upp så hörs vägen med trafikvakten mindre.
  • Bodde här: februari 2015, reste som ett par
4  Tack Torgny J
Omdömet skrevs 27 augusti 2014 från mobil enhet

Bästa service! Bästa rummen och pool området. Allt var perfekt på detta hotel!

Vi hade svårt att lämna området och längtade tillbaka vart vi än gick :)

Trevligt att personalen har folkdräkter och serverar enligt ritual... Hit vill jag komma tillbaka!

Bodde här: augusti 2014, reste som ett par
1  Tack Kasewa D
Omdömet skrevs 29 maj 2014 från mobil enhet

Helt otroligt hotell, bott på flera hotell runt Phuket o detta bäst. Service, maten, läget o framför allt rummet, otroligt bra. Vi bodde i sk svit, o lovar, gapade av förtjusning. Stort rum med stort Walk in closet rum, stort badrum med jazzucin, toa skilt, sen även ett separat duschrum. Allt var bara super, balkong med utsikt över hela Patong, havet osv. Frukosten super, flera restauranger osv. Nackdel, lååång backe upp men de kör gäster upp o ner. Poolområdet super, har även pool vid stranden. Hela området välskött o rent, kommer att återvända, o skall självklart boka samma rum, det var över 70 kvm. Rekommenderas starkt

• Bodde här: februari 2014
1  Tack carola781