1 148 kr
1 142 kr
ZenHotels.com
1 101 kr
Omdömet skrevs 14 februari 2022 från mobil enhet

Novotel är ett fint klassiskt hotell med bra läge i utkanten av Patong. Hotellet ligger en bra bit från trafikbuller så man märker knappt att man är in en stad.
Personalen är väldigt trevlig och serviceinriktad speciellt Ning som är mycket omhändertagande och empatisk.

Datum för vistelsen: februari 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack Fredrik E
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Rätt hotell på rätt plats. Från första dag tills vi checka ut var det utomordentlig hotellservice. Redan vid incheckning kunde vi uppleva hur det första bemötande var, och vi var nöjda direkt med hotellservicen. Det höga läget ger en härlig havsutsikt och en fin vy över stranden och staden. Det går knappast att finna ett bättre alternativ med tanke på hur lugnt det är fast hotellet ligger så pass centralt. 3 olika Swimmingpool som anpassar för både barn och vuxna som också ger poäng.
Nästa gång jag kommer till Phuket kommer jag definitivt att boka detta hotellet.

Tack för den fina servicen ni har.
Personalens namn:
Maneger
Head chef

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack siripo9
NovotelPhuketResort, General Manager på Novotel Phuket Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2020

Dear siripo9

Thank you for your review on Trip Advisor. It is such a pleasure to read such a nice review. We are so happy to read that you liked our hotel and enjoyed your stay. It is indeed a great feeling to make your stay experience fantastic. We shall convey your message to our respective team member.

Thank you and hope to see you soon

Omdömet skrevs 2 december 2019 från mobil enhet

Ett underbart Hotell med underbar utsikt mot havet o solnedgången. Fantastisk personal i restaurangen och vid poolen. Fina rena rum med sköna sängar och vackert dekorerat vid ankomsten. Tack till er alla som gjorde våra två veckor så bra.

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack 527lenah
Omdömet skrevs 18 januari 2019 från mobil enhet

Mitt första intryck av Patong var stress. Men efter ett par dagar vande man sig. Hotellet är superbra med fantastisk service. Min man fyllde år och efter en utekväll stod det en bakelse när vi kom till rummet. Otroligt att de har sån superkoll på sina gäster. Ett mycket bra hotell!!!Rekommenderas trots det höga läget. Men de har bra service med shuttlebussar.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack KristinaL1685
Omdömet skrevs 14 januari 2019 från mobil enhet

Lugn del av Patong. Personalen är underbara💕. De gör detta ställe till ett hotell som man vill tillbaka till. Wi-Fi bra. Många aktiviteter om man tröttnat på bara pool och strandhäng. Bra restauranger på gångavstånd.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack mariasP5610BC