Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

ABSOLUT det bästa som finns i Patong. Har varit i Patong flera gånger men nu har jag hittat stället man vill återvända till. Vi tänkte innan denna resan att det kanske var sista gången i patong men efter denna vistelse blir det fler gånger.
Tack till flickorna i receptionen, speciellt Gif, Albane och Tookta i V-lounge
Och ett speciellt stort tack till manager Pure för hans omtanke om sina gäster, mycket proffesionellt.
Gästerna i 705/ Ovstegaard

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
1  Tack Hasse B
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Fina ljusa rum med bra städning, en serviceminded personal, 3 fina pooler, fin frukostbuffé , ligger på kulle(bra träning om man vill promenera) hotellet har annars shuttlebus som skjutsar upp o ner, samt en buss som kör in t Jungceylon(mitt i centrum) enligt schema . Fin strand strax nedanför, många restauranger, nära till livsmedelsbutik, gatushopping 5-10 min bort om man går längs strandpromenaden som är fint upplyst, hotellet ligger bra till så man slipper stöket/trafik som kan bli kvälls/nattetid. Lugnt o fridfullt hotell med härlig utsikt! Roliga aktiviteter för barnen, lekrum (Playstation,leksaker etc) ovanpå receptionen.
Afternoontea för gäster som stannar 2 veckor vid 15-16(smörgås/kakor/dryck/kaffe).
Vi har varit väldigt nöjda och återkommer gärna!!
Stort tack till Simy, Pure, Pia , our cleaner in at 532 and all you others that works here.

Magnus, Stina, Alma & Lina.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack FamilyFrisk
Omdömet skrevs 23 februari 2018

Hotellet är helt okay, typiskt 3+ för denna regionen i världen. pooler,frukost funkar, utsikten är bra. internet fungerar väldigt svajjigt och är aldrig bra. för mig som är beroende av internet i arbetet är detta ett stort minus då jag alltid bokar hotel med bra internet

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack 624henri
Omdömet skrevs 21 februari 2018

Hade höga förväntningar på detta hotel . När vi kom fram så gick incheckningen bra. Rummet var rent och snyggt med bra säng, men där var allt positivt slut. Hotellet är uppe på en sluttning och för att du skall komma upp eller ner så har de en bil som transporterar dig . De kallar den för deras "shuttle". Denna bil var ofta smutsig och hade våta säten så ej så roligt om du har vita kläder att färdas i den. Matsalen där frukost serveras är mycket smutsig och hade under vårt besök konstant slut på koppar och tallrikar. Observerade att under ett bord så låg en gammaltomat skiva i 2 veckor utan att nån städat bort den . En morgon så dukades vårt bord då vi kom för frukost, då servitören dukat färdigt så hade han dukat med använda smutsiga bestick vårt bord ! Jag på pekade att nu tog du nog från det som skulle i disken så svarade han bara "Vau i am sorry" I matsalen hade personalen konstant "otur när de tänkte" På området finns 3 st pooler ,men de är mycket slitna med trasiga kakel som du river dig på.Högst ett 3 stjärnigt hotell detta .

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
2  Tack Jklinkma
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Allt är bra, varierande frukost skulle vara bättre.
läget är väldig bra, nära havet, nära stan och livliga livet och ändå tyst och lugnt för att vara på semester.
det finns många trappor men hotellet har en bra service genom att köra fram och tillbaka till hotellet, nästa när som helst.
Städningen är utmärkt.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par