“Bästa grillmaten!”

Kök: Argentinskt, Brasilianskt, Sydamerikanskt, Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs mars 21 2017

Deras grillspett måste upplevas,går ej att beskriva i ord! Serverades på ett svärd tillsammans med många goda små tillbehör och valfria såser Det blev två sådana på två veckor,vid tredje besöket testade vi lasagnen,även den var supergod Notan kom alltid in i sällskap av var sin färgväxlande god shot,uppskattades åxå av oss

Tack sunden789

Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Efter två veckor i Thailand blev suget på kött bara föör stort men ni som vart i Thailand vet är att om det är nåt de är riktigt dåliga på i det här landet överlag så är det kött. Men vi fick detta tipset av en vän som bor i Phuket så vi testade. Detta ställe toppade verkligen förväntningarna och vi alla fick en superbra köttbit med fantastiska tillbehör. Personalen var underbar och trots full resturang tog sig tid att ta en massa kort på oss med allas telefoner ur olika vinklar.. Gå hit om ni vill äta bra kött lite mexicanstyle, topp!

Tack Terese E
Omdömet skrevs juni 27 2016 från mobil enhet

Vill man ha en riktig god köttbit så ska man åka hit för att äta. Stort utbud på rätter till ett bra pris, om man jämför med vad det hade kostat i svergie.

Tack Joakim W
AndamanGourmet, Owner på Churrasco Phuket Steakhouse, svarade på det här omdömetSvarade juli 10 2016

Thank you very much for your visit and your great review. We know how much Scandinavians enjoy a good steak, and are very happy that you enjoyed yours at Churrasco Phuket Steakhouse

Omdömet skrevs mars 24 2016

Vi var här för en lunch min man käka en nachostallrik som han tyckte var jättegod men önskat lite mera kött på. Själv tog jag en pasta Bolognese. Mycket trevlig personal. Kanske det var lite dyrt för en lunch men kan tänka mig att det inte är så billigt med en lokal på det läget på Jungceylon.

Tack Malla68
AndamanGourmet, Owner på Churrasco Phuket Steakhouse, svarade på det här omdömetSvarade april 15 2016

Thank you very much for your kind review. Our kitchen and service team appreciates your visit and kindness.

Omdömet skrevs december 25 2015 från mobil enhet

Jag och mina kompisar gick runt på köpcentrumet där restaurangen ligger och valde helt enkelt efter det vi tyckte såg bra ut. Restaurangen var helt fullspäckad vilket är ett bra tecken på god mat. Vi kollade även på TripAdvisor och kunde enbart se bra recensioner. Vi fick vänta i ca 30 min för att få ett ledigt bord och det var absolut värt väntan !
God mat, bra råvaror och fin service.

Tack Arantxa À

Resenärer som tittade på Churrasco Phuket Steakhouse tittade också på

Besökt Churrasco Phuket Steakhouse? Berätta vad du tyckte!